امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

از رویدادهای تاریخی تا دیدنی‌های ایران در سرزمین من» رادیو فرهنگ

مشاهده ۷۳
۱۴۰۳/۰۲/۰۸- ۰۷:۳۷

برنامه « سرزمین من» با موضوع بررسی رویدادهای تاریخی و گشتی در دیدنی‌ها و موزه‌های کشور هشتم ازدیبهشت ماه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله رادیویی «سرزمین من» رویدادهای تاریخی و اجتماعی را بررسی می‌کند. این‌ برنامه از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ پخش می‌شود و به وقایع و‌روزنگار تاریخی می‌پردازد ‌.محمدرضا مختاری اصفهانی، پژوهشگر تاریخ معاصر در بخش «یادها و یادگارها»؛ مروری بر مهمترین رویدادهای سرزمین من در چنین روزی دارد. در بخش ایران من نیز، این هفته سفری رادیویی به استان کرمان داریم و امروز شنبه دکتر احمدنژاد پژوهشگر تاریخ در خصوص مجموعه گنجعلی خان صحبت می‌کند.

گفتگو با دکتر حسین محمودی اصل؛ درباره شعار سال از بخش های تدارک دیده شده است. محمد ساجدی تحلیلگر سیاسی نیز در این برنامه در خصوص تحولات تاریخی توضیح می دهد. ‌با توجه به نزدیکی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، بخشی با عنوان انتخاب پخش می‌شود. معرفی موزه ساعت به کارشناسی دکتر کارگر مشاور معاونت میراث فرهنگی از دیگر بخش های این برنامه است.

«سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، کارشناسی محمد علی مومنی و گویندگی راضیه گردکاهد است که ساعت ۱۳ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما