امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دکتر جبلی وارد استان ایلام شد؛
دکتر جبلی وارد استان ایلام شد؛

ادای احترام رئیس رسانه ملی به مقام شهدای ایلام

مشاهده ۲۹۹
۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۱۱:۳۶
تعداد بازدید:299

رئیس سازمان صداوسیما که صبح امروز به استان ایلام سفر کرده است با حضور در مزار شهدای شهر ایلام به مقام شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی صبح امروز، چهارشنبه، 19 اردیبهشت با همراهی جمعی از مدیران ستادی و استانی به زیارت مزار شهدا در ایلام رفت. وی ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بر مزار شهیدان گرانقدر حاضر شد و ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مردم شهیدپرور ایلام گفت: همکاران ما در سازمان صداوسیما هم در تراز ملی و هم استانی وظیفه خود می‌دانند با توجه ویژه به سرفصل‌های سند تحول مبنی بر هویت‌محوری و عدالت‌گستری، به مردم خدمت کنند.

رئیس رسانه ملی یکی از مصادیق عدالت‌گستری را توجه به همه مناطق پرافتخار کشور دانست و گفت: نمایش توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پیگیری و حل مشکلات و مطالبات مردمی‌به‌عنوان یکی از سرفصل‌های اصلی رسانه ملی دنبال می‌شود.

دیدار با خانواده شهید رضایی‌نژاد، بازدید از سامانه گرمسیری در مسیر مهران،  بازدید از پایانه و کلنگ‌زنی قرارگاه رسانه‌ای اربعین، شرکت در جلسه ستاد اربعین، دیدار با مسئولان استانی و امضای تفاهم‌نامه با استاندار ایلام، دیدار با همکاران و برنامه‌سازان و همچنین دیدار با نخبگان، نویسندگان و شاعران ایلامی از جمله برنامه‌های سفر دکتر جبلی به این استان خواهد بود.


امتیاز شما