امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۰۹:۳۴

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای استان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم قرعه کشی نوبت و تاریخ پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف با حضور نمایندگان کاندیداها و اعضای ستاد انتخابات استان در صدا و سیمای خراسان جنوبی برگزار شد.
مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.
آینه دار افزود:  همزمان با آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات، پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از رادیو ساعت 6 تا 7 صبح  و 22  هر روز و از سیما ساعت 8 تا 9 صبح و 19  پخش خواهد شد و پخش مستندات از رادیو ساعت 9 صبح و 17:10  و از سیما ساعت 12 ظهر و 19 انجام خواهد شد.
حجت الاسلام نسائی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  در مراسم قرعه کشی نوبت و تاریخ پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف: کاندیداها و طرفداران کاندیداها اصل قانونمداری را رعایت کنند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.
ملکی رییس هیئت بازرسی تبلیغات استان در مراسم قرعه کشی نوبت و تاریخ پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف: 81 نقطه شهری توسط شهرداری در بیرجند برای تبلیغات رایگان نامزدها پیش بینی شده است.
بیجاری جانشین رئیس ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در مراسم قرعه کشی نوبت و تاریخ پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف: امکان رأی دادن با 5 مدرک هویتی امکان پذیر است.
مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات استان در مراسم قرعه کشی نوبت و تاریخ پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف : واجدان شرایطی می تواننددر دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی‌شرکت کنند که در دور قبلی هم در این حوزه انتخابیه موفق به رأی دادن شدند و یا بدلایلی در دور اول انتخابات موفق به رای دادن در هیچ حوزه ای نشده اند.
این مراسم به صورت زنده از شبکه خاوران پخش شد.

امتیاز شما