امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از قاب شبکه‌های خبر و استان پخش زنده شد؛
از قاب شبکه‌های خبر و استان پخش زنده شد؛

تجمع مجدد مردم دیار کریمان در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی

مشاهده ۱۲۹
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۱۵:۱۶
تعداد بازدید:129

در پی پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام، در گلزار شهدای کرمان به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مردم دیار کریمان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان و فلسطین را در گلزار شهدا به اهتزاز درآوردند.

حجت الاسلام علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: جشن مردم در کنار مزار شهدا بویژه مزار سردار سلیمانی را باید جهان ببیند و دوستان نظام شاد و دشمنان سرافکنده شوند. وی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را تنها پاسخ به برخی جنایتهای این رژیم دانست نه همه آنها.

حجت الاسلام علیمرادی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با حمله به اماکن دیپلماتیک ایران در دمشق و شهادت مستشاران نظامی‌که به دعوت دولت سوریه به آن کشور رفته بودند خطای بزرگی مرتکب شد، زیرا حمله به کنسولگری به منزله حمله به خاک ماست و رژیم صهیونیستی باید بداند این پاسخ، پاسخ به خطا‌هایی است که نسبت به ایران مرتکب شده و خطا‌هایی که در حق مردم فلسطین مرتکب شده را خود مردم فلسطین پاسخ خواهند داد.

وی افزود: همه دنیا بویژه کشور‌های اسلامی‌باید عزت ملت ایران را که در برابر رژیم‌های مستکبر ایستاده و به آن‌ها سیلی میزند ببینند و بدانند دلیل همه اینها این است که ملت ایران به وعده صادق الهی اعتماد کردند و در برابر ستمگری‌های آمریکا و همراهانش برای نجات و یاری دین خدا ایستاده و تنها راه عزت همین راه عمل به دستورات خداوند است که قران بر آن تاکید کرده است.

حجت‌الاسلام علیمرادی نتیجه این حملات را مفید و موثر دانست و گفت: این حملات پایان قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را اثبات کرد.

 

امتیاز شما