امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حکم دکتر جبلی
با حکم دکتر جبلی

شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد

مشاهده ۳۴۴
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۰۹:۴۷
تعداد بازدید:344

رییس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن حکم جبلی برای شیخ اکبری به این شرح است:

«باسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری
نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏کنم.
سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی ‏های لازم با حوزه‏ های مربوطه و نهادها و دستگاه ‏های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­ های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­ سازی رسانه­ ای و هم­ افزایی ظرفیت­ های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما می ‏باشد.
از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس  سازمان»

همچنین دکتر جبلی از زحمات خالصانه حجت­ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد 1357 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق  مختلفی از جمله سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد.  شیخ اکبری پیش از این  مشاور معاون سیما و  مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معارف سیما بوده است.
مدیریت و نظارت بر تولید مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

امتیاز شما