امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

شاعران میهمان ضیافت افطار رهبر معظم انقلاب، میزبان شما می‌شوند

مشاهده ۴۸۱
۱۳۹۹/۰۲/۰۸- ۱۳:۵۹

ویژه برنامه «میزبان شما» با حضور شاعران استان‌های مختلف کشور که در ضیافت افطار رهبر معظم انقلاب حضور داشتند، هر شب از شبکه شما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همه ساله و در نیمه ماه مبارک رمضان، اهالی فرهنگ، شعر و هنر از سراسر کشور گردهم می‌آیند و میهمان رهبر معظم انقلاب در ضیافت افطار ایشان می‌شوند.
امسال و به همین مناسبت، برنامه تلویزیونی «میزبان شما» در 30 گفت‌وگوی 15 دقیقه‌ای میزبان شاعران مدعو از استان‌ها و نقاط مختلف کشور در دیدار با رهبری است و با حضور آن‌ها به حال و هوای ضیافت افطار اهالی فرهنگ و شعر و ادب با رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.
در این برنامه، مرتضی امیری اسفندقه و محمود حبیبی‌کسبی با شاعران مدعو استانی درباره ظرایف ادبی آثار ارائه شده در محضر رهبر معظم انقلاب، نکته‌بینی‌ها و دیدگاه‌های تخصصی معظم‌له در باب این اشعار گفت‌وگو می‌کنند.
«میزبان شما» به سفارش شبکه شما و به تهیه‌کنندگی میثم تربتی‌طرقبه در محل گلزار شهدای غواص حوزه هنری انقلاب اسلامی و در جوار مسجد آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ضبط شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با تمرکز ویژه بر مناجات‌های ادبی هرشب ساعت 22:45 از شبکه شما پخش می‌شود.

امتیاز شما