امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید برنامه‌ با محور فعالیت‌های اقتصادی در صدا‌وسیمای گلستان

مشاهده ۳۶۵
۱۳۹۹/۰۴/۰۴- ۱۳:۰۱

مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز گلستان در جلسه با معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری، از آمادگی و ظرفیت بالای صدا‌وسیمای مرکز برای تولید برنامه‌هایی با مضمون فعالیت‌های اقتصادی و نقش فعالان اقتصادی در جامعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز گلستان در این جلسه گفت: کشور ما از استعداد و ظرفیت‌های فراوان توسعه و همچنین موقعیت استراتژیکی خاص برخوردار است و امیدواریم با استفاده از امکانات بالقوه و استعداد و سرمایه‌های انسانی به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم. دکتر منتظر حجت افزود: فعالان اقتصادی بخش خصوصی، برای عبور از بحران ناشی از رکود اقتصادی کشور، از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کرده‌اند و صدا‌وسیمای گلستان هم سعی می‌کند با تولید برنامه‌های مختلف و شناساندن تولیدات این حوزه، زمینه رونق کسب و کار در استان را فراهم کند. وی از آمادگی و ظرفیت بالای صدا‌وسیمای مرکز برای تولید برنامه‌هایی با مضمون فعالیت‌های اقتصادی و نقش فعالان اقتصادی در جامعه خبر داد و افزود: برای به تصویر کشیدن فعالیت‌های تولیدکنندگان استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم‌کرد. منتظر حجت تصریح کرد:  تعامل هر چه بیشتر تولیدکنندگان استان با صدا‌وسیما و هنرمندان گلستانی می‌تواند چرخ‌های تولید را هر چه بیشتر به حرکت در آورد.

در ادامه این نشست معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: اقتصاد استان گلستان بر پایه کشاورزی است و باید زمینه فرآوری محصولات در استان فراهم شود. این مهم با حمایت بانک‌ها و کمک برنامه‌سازان صدا‌وسیما محقق می‌شود و رسانه استانی  به عنوان یک ابزار موثر و امیدبخش می‌تواند کمک زیادی در این خصوص داشته باشد. ابراهیم کریمی در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیرکل صدا‌وسیمای گلستان در زمینه حمایت از تولیدکنندگان اقتصادی استان، خواستار حمایت بیشتر صدا‌وسیما از تولیدات داخلی استان شد.

 

امتیاز شما