امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیما محور مقابله با عملیات روانی دشمن

مشاهده ۳۹۴
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۰:۲۵

سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با مسئولان صدا و سیمای مرکز، از همراهی و انعکاس برنامه‌های سپاه پاسداران توسط رسانه استانی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار، با تشکر از صدا و سیمای کرمان برای همراهی و انعکاس برنامه‌های سپاه پاسداران گفت: نقش صدا و سیما در پیشبرد اهداف والای نظام بر کسی پوشیده نیست. یکی از مهمترین تلاش‌ های دشمنان، عملیات روانی بر علیه نظام است و صدا و سیما محور مقابله با این عملیات روانی است. سردار معروفی افزود: غلبه بر جریان تحریف، بیان حقایق و دستاورد‌ ها، تزریق امید به مردم و حفظ حضور مردم در صحنه از مهمترین برنامه‌ های صدا و سیما در جریان سازی فرهنگی است و در این مسیر سپاه پاسداران با تمام توان در کنار رسانه ملی است. وی با اشاره به تلاش‌ ها برای تببین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی پیشنهاد کرد: تبیین نظام ولایی و نظام سیاسی شهید سلیمانی در اولویت برنامه‌ های رسانه‌ ها در این حوزه قرار گیرد.

آقای علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم در این نشست گفت: هدف اصلی رسانه‌ های دشمن، شکستن مقاومت مردم ایران و به تبع آن شکست جریان مقاومت در جهان است. وی افزود: علیرغم همه تلاش‌ های رسانه‌ های دشمن و فضای مجازی، همچنان صدا و سیما مورد اعتماد مردم است.

 

امتیاز شما