امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل جدید«تهران من» روی آنتن رادیو تهران

مشاهده ۴۱۶
۱۳۹۹/۰۸/۱۹- ۱۱:۳۸

مستند روز، سکانس زندگی و سمفونی سوژه‌ها و... از جمله آیتم های فصل جدید برنامه «تهران من» از رادیو تهران هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مینا نیکانیک، تهیه کننده این هفته برنامه «تهران من» گفت: فصل جدید برنامه «تهران من» هر روز ساعت 16 تا 19 در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، سبک زندگی هوشمند، فضای مجازی، طنز و... با بخش های متنوع و متفاوت تقدیم مخاطبان می‌ شود.

وی ادامه داد: در فصل جدید چند بخش جدید اضافه شده که می توان به «جناب دیجیتال» اشاره کرد که با اجرای کیوان نقره کار به سبک زندگی هوشمند پرداخته می‌ شود. از دیگر بخش های این برنامه آیتمی‌ با عنوان«نرو ورزش» است، ورزش کردن صبح و عصر ندارد و در هر شرایطی نیاز است که وقتی را به ورزش اختصاص دهیم. علاوه بر این؛ بخش«حرف های خوب آدم های خوب» با اجرای مسعود دهنوی، مستندساز در حوزه اجتماعی، مریم شهرام پور در زمینه زنان و جامعه، محمد میر در زمینه اخلاق ورزشی، غزل نهانی در حوزه فرهنگ و هنر و اشکان آذر ماسوله، گوینده نابینای برنامه «تهران من» در زمینه نابینایان و معلولین در طول هفته انجام می‌ شود.

به گفته این تهیه کننده رادیویی؛ طنز روز خبری با رویکرد نقد سازنده با عنوان«سمفونی سوژه‌ ها» با اجرای نوید عظیمی روی آنتن رادیو تهران می رود، «دور برگردون» آیتم اخلاقی و شهروندی است که با هدف تجدیدنظر در اخلاق و رفتارهای ناپسند فردی و اجتماعی تهیه می‌ شود. در بخش «همدم خانوم» برنامه «تهران من» نیز زرین کشاورز، به زبان طنز با موضوع روز اجتماعی، نقدهایی را مطرح می‌ کند.

برنامه امروز «تهران من»به این موضوع که فاصله اجتماعی را از چه کسانی باید حفظ کنیم؛ از کسانی که دروغگو هستند یا افرادی که اهل غیبت هستند و...اختصاص دارد. برنامه سه شنبه 20 آبان نیز به موضوع ادبیات قدیم و جدید، ادبیاتی که نسل جدید وارد زبان فارسی کرده اند و آسیب هایی که به فرهنگ و ادبیات ما وارد شده است، می‌پردازد.

گفتنی است شماره تلفن‌های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای ارتباط مخاطبان با برنامه در نظر گرفته شده است.

برنامه رادیویی«تهران من» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که این هفته به تهیه کنندگی مینا نیکانیک، گویندگی فربد مقدم  و نویسندگی ابوذر دارابی و مریم شهرام پور از ساعت 16 روی آنتن رادیو تهران می رود.

امتیاز شما