امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای کرمان برای سالگرد شهید سپهبد سلیمانی

مشاهده ۳۷۹
۱۳۹۹/۰۹/۱۸- ۰۹:۰۱

مدیرکل صداو سیمای مرکز کرمان گفت: تا کنون ۳۶هزار و ۲۸۲دقیقه برنامه در قالب‌ های مختلف در صداو سیمای مرکز کرمان برای سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و رئیس کمیته اطلاع رسانی برنامه‌ های سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، در جلسه ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، با ارائه گزارشی از تولیدات این مرکز برای سالگرد شهید گفت: بخشی از برنامه‌ ها از زمان شهادت وی تا کنون انجام شده و بخشی نیز اکنون در دست اقدام است. همچنین برنامه‌هایی به این مناسبت در قالب تفاهم نامه صداو سیمای مرکز با سپاه تولید خواهد شد.

احمد علیرمضانی افزود: تا کنون ۳۶هزار و ۲۸۲دقیقه برنامه در قالب‌های مختلف در صداوسیمای مرکز کرمان تولید شده است. وی پیش بینی کرد تا زمان سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ۸برنامه روتین در سیما، ۲۲عنوان برنامه در صدا و ۴۰ گزارش خبری مستند تهیه و پخش شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان از برگزاری جشنواره تولیدات مکتب حاج قاسم با شرکت شبکه‌ های استانی صدا و سیما خبر داد.

علیرمضانی همچنین تاکید کرد: برنامه‌های ویژه سالگرد از سیزدهم تا هفدهم به شکل ملی و در روز هجدهم فقط به همت مردم کرمان، با توجه به شیوع ویروس کرونا، احتمالا مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: از هیچ استانی مهمان مردمی در کرمان پذیرفته نمی‌شود و حتی شهرستان‌ های استان نیز نمی توانند در برنامه‌های مرکز استان حضور یابند.

همچنین در این جلسه اعضای کمیته نیز گزارش حوزه خود را ارائه کردند. برگزاری جشنواره‌ های مختلف، تولید کتاب، فیلم، عکس، انیمیشن، موشن گرافی و دلنوشته و مستند و رونمایی از آنها در ایام سالگرد، از جمله برخی برنامه‌ های استان کرمان برای سالگرد شهادت سردار دل ها است.

امتیاز شما