امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مسابقه بزرگ رادیو تهران برای بلندترین شب سال

مشاهده ۵۴۲
۱۳۹۹/۰۹/۲۶- ۰۸:۰۱

شبکه رادیویی تهران در بلندترین شب سال، علاوه بر حافظ خوانی بهروز رضوی، مسابقه بزرگ شب یلدا و پویش یلدا را با قدردانی از کادر درمان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه ورزش، تفریحات و سرگرمی‌ شبکه رادیویی تهران، 30 آذر از ساعت 19 تا 23:30 با بخش های ویژه و شاد، ویژه برنامه شب یلدا را در گفت و گو با خوانندگان و هنرمندان مطرح کشورمان تقدیم مخاطبان می‌ کند. در این برنامه «مسابقه بزرگ شب یلدا»برای کادر درمان و مخاطبان رادیو تهران برگزار می‌شود.

گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار «پویش یلدا» را راه اندازی کرده است، این ویژه برنامه 30 آذر ساعت 10 تا 14:30 با قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامتپخش می‌شود. گفت و گو با پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء بخش دیگری از این برنامه است.

ویژه برنامه «شش نقطه» جمعه شب 28 آذر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، از ساعت 22:30 تا 23:30 با حافظ خوانی استاد بهروز رضوی و اجرای اشکان آذرماسوله روی آنتن رادیو تهران می رود. همچنین در برنامه از روشندلانی که اثر آنها در طرح استعدادیابی برنامه «شش نقطه» برگزیده شده ، قدردانی می‌شود. در این طرح از مخاطبان نابینا دعوت شده که با ساخت و تهیه آیتم، گزارش، مستند و پادکست، ایده و خلاقیت خود را در این قالب ها به برنامه ارسال کنند. ماهگل مقتدر، نوازنده عود و کمانچه گروه موسیقی نابینایان و هومن لطفعلی، خواننده نابینا، که در دور دوم برنامه«عصر جدید» خوش درخشید، از مهمانان برنامه هستند.

گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، در فواصل برنامه‌ ها  استند آپ کمدی‌های مطرح کشور را پخش می‌کند.

ویژه برنامه «پارک شهر» که هر روز از ساعت 6:30 روی آنتن رادیو تهران می رود، این روزها در گفت و گو با مسئولان، پیگیر تنظیم بازار آیین شب یلداست. جریان سازی برای تهیه و توزیع سبد یلدا و کمک هزینه تهیه اقلام در ارگان‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر، آگاهی بخشی در خصوص عدم حضور در دورهمی‌ های خانوادگی و پیگیری و ترغیب نهادهای نظارتی با هدف افزایش فعالیت های هفته منتهی به شب یلدا برای کنترل و تنظیم بازار از اهدافی است که در برنامه «پارک شهر» رادیو تهران دنبال می‌ شود.

برنامه «بازار تهران» نیز هر روز از ساعت 11 با روسای اصناف و اتحادیه‌ های مرتبط درباره هزینه تهیه اقلام آیین یلدا گفت و گو می‌کند. تولید و بررسی راهکارهایی برای توزیع مستقیم و حذف واسطه‌ ها و معرفی بازارچه‌ های موقت توزیع اقلام شب یلدا در شهرداری تهران و سایر ارگان‌های مرتبط از دیگر بخش های برنامه است.

 

 

امتیاز شما