امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

وفای به عهد سردار دل ها به نقل از «صادق العهد»

مشاهده ۴۲۸
۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۱۴:۳۳

مستند «صادق العهد» به تهیه کنندگی محمد معین مقامی در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شبکه العالم پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وفای به عهد سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم و از بین بردن داعش در مستند «صادق العهد» از زبان همرزمان آن شهید بزرگوار روایت می‌ شود.
گروه مستند ساز شبکه العالم با حضور در استان کرمان و قنات ملک؛ زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با همرزمان وی، زندگینامه و رویدادهای مختلف در سیر زندگی ایشان را مرور می‌کند.
در این مستند با استناد به آیه مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا، ضمن بیان رشادت ها و روحیه استکبار ستیزی سردار سلیمانی، بر وفای به عهد ایشان از زبان مصاحبه شونده‌ هایی از ایران، عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها تاکید می‌شود.
گروه تصویربرداری این مستند مهدی عاشوری، مرتضی خرمی، جلیل قزوینه و امیرحسین نائینی هستند و تدوینگر «صادق العهد» نیما محسنی، هماهنگ کننده مستند زهرا سودفرد و روای آن محمد باقر علی است.
این مستند در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سه قسمت 25 دقیقه ای از شبکه العالم روی آنتن می رود.

امتیاز شما