امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس توفیقات نوجوانان در برنامه«نقطه سر خط»

مشاهده ۶۱۹
۱۳۹۹/۱۰/۲۲- ۰۸:۳۱

برنامه تلویزیونی«نقطه سرخط» با ماهیت مطالبه گری نوجوانان از مسئولان درباره دغدغه‌ های این قشر در سیمای مرکز قزوین تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی«نقطه سرخط» به همت گروه تولیدات تلویزیونی بسیج شبکه قزوین روی آنتن می رود.

پیگیری مشکلات آموزش مجازی نوجوانان در مدارس با توجه به شرایط کرونا از طریق ارتباط تصویری در فضای مجازی، معرفی نوجوان‌های موفق در کنار خانواده در قالب طرح سوالات روانشناسی، معرفی شهدای نوجوان استان قزوین، بیان حرف دل نوجوان‌ ها از زبان خودشان، مسابقه استعدادیابی در بین نوجوان‌ ها در تمام مناطق استان از طریق ویدیو ارسالی به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۵۱۵ در فضای مجازی و یا آدرس noghtehsarekhattv@ و ... از بخش های برنامه است.

برنامه«نقطه سرخط» با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و با تأکید بر تقویت روحیه مطالبه گری نوجوانان، با این قشر گفت و گو می‌کند و از موفقیت هایشان می‌پرسد تا آن‌ها این موفقیت ها را با دیگر همسن و سالان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه«نقطه سر خط» به تهیه کنندگی علی کاتبی فر در بخش پسران و فاطمه باقری در بخش دختران، سه شنبه‌ها  ساعت ۱۹ از شبکه قزوین پخش می‌ شود.

امتیاز شما