امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک ویژه شبکه اترک در دهه فجر

مشاهده ۳۱۱
۱۳۹۹/۱۱/۱۲- ۱۱:۲۷

صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، ویژه برنامه هایی را با هدف گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای خراسان شمالی 50 برنامه تولیدی و تامینی را به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب پخش می‌کند.

این برنامه‌ها برای گروه‌ های هدف خردسال، نوجوان، جوان، خانواده، نخبگان و عموم مردم تهیه شده است. در ویژه برنامه‌های دهه فجر این مرکز کارآفرینان، ورزشکاران موفق و هنرمندان انقلابی تمام شهرستان‌ های خراسان شمالی حضور دارند.

حضور ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی برای معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های شبکه اترک برای ایام الله دهه مبارک فجر است.

ایجاد شور و نشاط ملی، بازخوانی انقلاب، تبیین گفتمان انقلابی گری، گرامیداشت یاد سردار سلیمانی، نمایش جلوه‌های مردمی و نقش اقوام در شکل دهی و حمایت از انقلاب، از مهمترین محورهای برنامه سازی صداوسیمای خراسان شمالی در این ایام است.

ویژه برنامه «خیابان انقلاب پلاک 42»، «زنگ خدمت»، مسابقات رادیویی و تلویزیونی، برنامه‌های میزگرد، مستندهای رادیویی، تلویزیونی و خبری، پویش چهل و دومین سالاگرد انقلاب اسلامی ، ارتباط با بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی در خمین، تولید گزارش های خبری از دستاوردهای نظام و انقلاب و پوشش رویدادهای خبری در این ایام، از تمهیدات شبکه اترک در دهه فجر است.

تصاویر

امتیاز شما