امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
شب چهارشنبه سوری؛ زمان معرفی قهرمان لیگ والیبال
شب چهارشنبه سوری؛ زمان معرفی قهرمان لیگ والیبال

پخش زنده رقابت فوتبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه از رادیو ورزش

مشاهده ۳۵۱
۱۳۹۹/۱۲/۲۶- ۱۱:۲۳
تعداد بازدید:351

مسابقه تیم های والیبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دیدار نهایی لیگ برتر والیبال که به صورت دو از سه بین دو تیم فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود، از جمعه شروع شده بود؛ جایی که شاگردان پیمان اکبری در یک نبرد نزدیک توانستند ۳ بر ۲ از سد حریف خود عبور کنند.
امروز فولاد سیرجان برای جبران شکست آمده بود، اما شهرداری ارومیه می توانست با برتری در بازی دوم جام قهرمانی را از آن خود کند.
برخلاف بازی نخست، بازی دوم فینال لیگ برتر تقریبا یکطرفه پیش رفت. فولاد سیرجان بعد از پیروزی ۲۸ بر ۲۶ در ست اول، ست های دوم و سوم را با حساب ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کرد تا معرفی قهرمان لیگ برتر در بازی سوم اتفاق بیفتد.
نکته جالب همزمانی بازی سوم فینال لیگ برتر با شب چهارشنبه سوری است. البته که مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما به هر حال مسئولان فدراسیون اعلام کردند بازی سوم فینال از ساعت ۱۶ روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
گزارش زنده رقابت فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه ساعت ۱۶ سه شنبه ۲۶ اسفند به تهیه کنندگی یوسف فرجی و با گزارشگری مسعود اسکویی و علی شاکری از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقمندان به والیبال می‌شود.

امتیاز شما