امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین

مشاهده ۶۲۶
۱۴۰۰/۰۱/۰۸- ۱۵:۱۷

یکی از اهداف و آرمان‌های انفلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همواره انتظار فرج آن حضرت و تلاش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان است. صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد اقدام به تولید و پخش برنامه ای با موضوع مهدویت کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به یمن میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) و در شب نیمه شعبان ساعت 21:30 اولین  قسمت از برنامه «به وقت باران» با رویکردی جدید روی آنتن شبکه قزوین خواهد رفت.

برنامه«به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که با حضور جوانان و نوجوانان بصورت حلقه‌های معرفت در لوکشین‌های امامزادگان(ع) استان برگزار خواهد شد و ضمن تبیین فرهنگ مهدویت مراکز فعال مهدوی در سطح استان را معرفی و فعالیت آن‌ها را در این حوزه انعکاس خواهد داد.

این برنامه در بخشی دیگر با راه اندازی پویش های مجازی همچون: پویش مهر مهدوی و در بخش های کارشناسی با پرداخت به سینمای آخرالزمانی و نقد فیلم مخاطبان را بیش از پیش با خود همراه می‌کند.

ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین و ستاد نمازجمعه شهر قزوین جمعه‌ها قبل از اذان مغرب  به مدت 45دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

امتیاز شما