امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

از مانع زدایی تولید تا انتخابات در «باغ ماهی» استان قم

مشاهده ۱۹۹
۱۴۰۰/۰۳/۱۸- ۱۰:۰۲

صدا و سیمای قم در تله فیلم «باغ ماهی» به موضوع انتخابات و از سویی پشتیبانی و مانع زدایی از تولید می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این تله فیلم که قرار است چهارشنبه 26 خرداد از شبکه استانی نور و شبکه‌های سراسری شما و  یک سیما پخش شود، به سفارش معاونت امور استان‌های رسانه ملی با رویکرد شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و انتخابات سرنوشت ساز 27 خرداد در سیمای استانی قم تولید شده است.

علیرضا نعمت اللهی تهیه کننده تله فیلم «باغ ماهی»گفت: این تله فیلم، قصه ای ملودرام را دنبال می‌کند و در کنار آن به دو موضوع مهم امسال یعنی شعار سال و انتخابات نیز اشاره دارد. وی در مورد داستان این تله فیلم هم افزود: فیروزه با بازی زهرا اویسی، داستان دختری است که از شهر به روستای خودش برمی‌گردد و قصد دارد، یک مجتمع پرورش ماهی راه اندازی کند تا به این وسیله ضمن اقدام به تولید، زمینه اشتغال جوانان روستایش را هم فراهم کند. از طرفی عموی فیروزه که به عمو جمال معروف است، دست بر قضا خود را نامزد شورای اسلامی روستا کرده و شعار کارآفرینی را برای انتخابات برگزیده است، اما از آنجا که فردی سود جو و فرصت طلب است، سعی می‌کند خود را در کنار فیروزه که بین روستاییان به خاطر کارآفرینی محبوبیت دارد، قرار دهد تا در انتخابات شورای روستا برنده شود.

 فیلمنامه تله فیلم «باغ ماهی» را سید مجید موسویان نوشته و کارگردانی این کار را نیز به عهده گرفته است. وی سال های پیش در آثاری همچون «مهر طوبی»، «سیگنال موجود است»، «ترش و شیرین»، «متهم گریخت»، «دردسرهای عظیم» و«آبی مثل دریا» به عنوان «کارگردان»، «ناظر کیفی» و«مشاور فیلمنامه» حضور داشته است. همچنین در این تله فیلم بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون به همراه بازیگران بومی استان قم همچون زهرا اویسی، محمدجوادطاهری، گیتی معینی، سلمان فرخنده، عباس نائی، مهدی میرزائیان، فرزانه خان محمدی، مجتبی بیطرفان، اصغرتنهایی، اصغرنوبخت، حسن ارمک، مژده نعمت اللهی و امیرفرهادی به ایفای نقش می‌پردازند.

امتیاز شما