امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با رادیو تهران در وادی عرفات

مشاهده ۱۵۱
۱۴۰۰/۰۴/۲۸- ۰۹:۱۰

شبکه رادیویی تهران دعای روز عرفه را سه شنبه 29 تیر، ساعت 15 تا 20 از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ویژه برنامه «در وادی عرفات» تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با محوریت صفات الهی و تجلی آن در درون انسان، به مبحث خودشناسی به عنوان یکی از آموخته‌های مهم روز عرفه با استناد به این آیه قرآن که می‌فرماید: «نَفَختُ فیهِ مِن روحی» خداوند از روح خود در انسان دمیده و یکی از والاترین وظایف انسان روی زمین تجلی صفات الهی در وجود خود است.

بخش های مختلف برنامه شامل ارتباط زنده با کربلا و مشهد مقدس، مناجات خوانی همراه با حاج احمدرضا محمدیان و شعرخوانی آیینی همراه با شاعر آیینی مرتضی امیری اسفندقه است. گفت وگو با حجت الاسلام انصاریان در خصوص فضیلت روز عرفه همراه با بخش های گزارشی و گفت و گو مستقیم از آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع)، گزارش از هیئت های تهران در روز عرفه و بخش های ترکیبی نیایشی همراه با سخنان بزرگان، اذکر الهی، تصنیف و مداحی از دیگر بخش های «در وادی عرفات» است.

«در وادی عرفات» به تهیه کنندگی مینا نیکانیک، فرصتی برای نگاه به درون و آشتی با خود و پروردگار است. گویندگان این برنامه رضا خضرایی و فاطمه نیرومند، پژوهشگران و نویسندگان آن مهدی رسولی، محبوبه نجفعلی و احمد دهنوی، آیتم سازان و گویندگان بخش های کوتاه هم محی الدین تقی پور، محمدرضا علی اکبری، محمد نصرآبادی، مصطفی خواجه حسینی، فاطمه نصرآبادی و مریم شهرام پور است.

«در وادی عرفات» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم شما خوبان می‌شود.

امتیاز شما