امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

منتظر شنیدن کتاب «پسری از گوانتانامو» از رادیو تهران باشید

مشاهده ۱۴۴
۱۴۰۰/۰۵/۳۱- ۱۰:۲۲

رمان «پسری از گوانتانامو» اثر آنا پررا به زودی در برنامه «کتاب شب» از شبکه رادیویی تهران بازخوانی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدباقر رضایی، سردبیر برنامه «کتاب‌ شب» رادیو تهران از تصویب بازخوانی تلخیص و تنظیم رادیوییِ رمان«پسری از گوانتانامو» در برنامه قدیمی و پرمخاطب رادیو تهران خبر داد و گفت: این رمان را کیوان عبیدی آشتیانی ترجمه و انتشارات افق چاپ کرده است. موضوع آن درباره ترورهایی است که آمریکایی‌‌ها در پاکستان انجام دادند و گروه‌‌های تروریستی همچون القاعده را به وجود آوردند.

وی افزود: این رمان برای روایتی 100دقیقه‌ای، در 5 قسمت 20 دقیقه‌ای تنظیم رادیویی می‌شود تا به زودی با صدای استاد بهروز رضوی برای علاقه‌ مندان رمان‌ های خواندنی و شنیدنی روایت شود.

ناشرانی که خواستار روایت کتاب‌ شان از برنامه «کتاب شب» رادیو هستند، می‌ توانند آثارشان را برای مدیریت گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران ارسال کنند تا پس از بررسی و تایید فنی، به ویژه ترجمه‌ قابل قبول، عیناً از روی کتاب، با تلخیص و تنظیم شنیداری بازخوانی شود.

سردبیر و نویسنده‌ برنامه «کتاب شب» محمدباقر رضایی و تهیه‌ کنندگان آن رضا قربانی و زرین کشاورز هستند که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 23:30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود.

امتیاز شما