امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب های پرستاره دفاع مقدس در شبکه نور

مشاهده ۱۶۳
۱۴۰۰/۰۶/۲۳- ۱۳:۳۹

شبکه استانی قم با تدارک ویژه برنامه های مختلف، هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت های آن دوران را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شب‌ های پر ستاره» عنوان ویژه برنامه زنده هفته دفاع مقدس است که به همت بسیج صدا و سیمای قم به طور مشترک با شبکه سه سیما تهیه شده و در سه شب اول این هفته ساعت 19 با روایتگری حاج حسین یکتا از گلزار شهدای قم هم زمان روی آنتن شبکه نور و شبکه سه سیما خواهد رفت. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی حجت الاسلام حسین نطنزی در چهار شب آخر هفته دفاع مقدس ساعت 20 از باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس استان قم تقدیم مخاطبان شبکه نور می‌شود.

برنامه‌ زنده صبحگاهی «صبحانه» نیز در این هفته هر روز میزبان یکی از پیشگامان جهاد و دفاع مقدس استان قم است و خاطرات جبهه و جنگ را مرور می‌کند. برنامه زنده «مهربانو» هر روز بخش مستند گزارشی دفاع مقدس را پخش می‌کند. برنامه «در شهر» با گزارش وقایع و موضوعات اجتماعی شهر قم در خصوص هفته دفاع مقدس به استقبال این هفته می رود. مسابقه تلویزیونی «هفت در هفت» نیز در این هفته با سؤالات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت و پایداری مهمان خانه مخاطبان سیمای قم می‌شود.

مستندهای «آن مرد» روایتی از زندگی غواص شهید حجت الاسلام شیخ شعاعی و پیوند خانواده ایشان با شهید سردار سلیمانی، مجموعه مستند «صبورانه» در قالب گفت و گو با همسران و مادران شهدای دفاع مقدس استان قم، مجموعه مستند «جان‌های عاشق» و مستند «معبر» با حال و هوای عزاداری حسینی در ایام دفاع مقدس از شبکه نور پخش می‌شوند.

همچنین مجموعه تلویزیونی «مینو» و فیلم های سینمایی دفاع مقدسی «ویلایی‌ها»، «ایستاده در غبار»، «دلبری»، «پرچمدار»، «سایه‌های هجوم»، «23 نفر» نیز در ایام هفته دفاع مقدس هر شب از سیمای قم به نمایش در می آیند.

 

امتیاز شما