امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلاش شبکه استانی آذربایجان غربی در تحقق عدالت آموزشی

مشاهده ۱۳۶
۱۴۰۰/۰۶/۲۴- ۱۵:۵۶

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی، تلاش این رسانه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان را نمونه ای موفق در مدیریت بحران دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضوان حکیم زاده در این دیدار بر ضرورت همکاری‌های فی مابین تأکید کرد و گفت: همکاری مشترک صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش در ایام شیوع بیماری کرونا، یک نمونه موفق مدیریت بحران بود. وی تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته با همکاری خوب رسانه ملی مدرسه تلویزیونی ایران، ۷۶ هزار دقیقه برنامه آموزشی تولید و در شرایط کرونایی ارائه کرد. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تحقق عدالت آموزشی در سراسر کشور، هدف مشترک آموزش و پرورش و صدا و سیما است و ما امیدواریم همکاری خوب صدا و سیمای آذربایجان غربی در آموزش نونهالان در امسال نیز ادامه یابد.

مجرد، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان غربی هم با اشاره به نقش سازمان آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان و تربیت نسل آینده، همکاری صدا و سیما با این مجموعه را یکی از وظایف رسانه ملی دانست و گفت: رسانه استانی در ایام کرونا در تمام برنامه‌های صدا و سیما به کمک آموزش و پرورش شتافت، به طوریکه راه اندازی استودیوی غنچه‌ها برای آموزش نوآموزان و نونهالان پیش دبستانی در سال گذشته در شبکه استانی آذربایجان غربی، تولید سریال تلویزیونی «هنرستان» که در مراحل پایانی تصویربرداری است و نیز اختصاص یک برنامه در هفته از برنامه «ائویمیز» به کارشناسان آموزش و پرورش به همین منظور بوده است.

در پایان این نشست، حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از مدیرکل و معاون سیما و خبر شبکه استانی آذربایجان غربی قدردانی کرد.

امتیاز شما