امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

با گزارش زنده دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از رادیو ورزش همراه شوید

مشاهده ۳۱۵
۱۴۰۰/۰۷/۰۶- ۰۸:۱۳

علاقه مندان به فوتبال می توانند گزارش زنده دیدار تیم های پورتو-لیورپول و یوونتوس-چلسی از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا را 6 و 7 مهر از رادیو ورزش دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب از گروه B، یاران طارمی در پرتغال میزبان لیورپول انگلیس می‌ شوند.

پورتوی پرتغالی در هفته اول در مادرید توانست قهرمان فصل گذشته لالیگا اتلتیکو مادرید را متوقف کند. در این دیدار مهدی طارمی‌ برای پورتو گلزنی کرد ولی گل این مهاجم ایرانی مردود اعلام شد. در آن سوی میدان لیورپول در آنفلید در یک بازی جذاب سه بر دو از سد میلان ایتالیا گذشت.

چهارشنبه شب نیز از گروه H، یوونتوس میزبان قهرمان فصل گذشته این رقابت ها، چلسی می‌شود. هر دو تیم بازی اول گروهی خود را با برد پشت سر گذاشته و این دیدار، بازی مهمی‌ برای تعیین صدرنشین گروه در هفته دوم است.

گزارش دیدار پورتو-لیورپول سه شنبه 6 مهر ساعت ۲۲:۳۰ و یوونتوس-چلسی نیز 7 مهر ساعت ۲۲:۳۰، به صورت زنده از رادیو ورزش پخش می‌شود.

این بازی‌ها به صورت زنده در قالب برنامه «گزارش ورزشی» روی موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز روی آنتن می رود. لازم به ذکر است نتایج دیگر بازی‌های مهم و حساس هفته دوم لیگ قهرمانان، نیز به صورت لحظه ای اعلام می‌شود.

امتیاز شما