امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش آتش نشانی در مدیریت بحران با رادیو تهران

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۰/۰۷/۰۶- ۱۱:۴۷

برنامه «سعادت آباد» رادیو تهران چهارشنبه 7 مهر، در روز آتش نشانی، به موضوع نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در شهر تهران اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سعادت آباد» مجله ای با رویکرد خبری - تحلیلی است که در کنار پرداختن جدی به مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی و بین الملل، نگاه طنز و نقادانه به مسائل روز دارد.

تنوع بخش های کوتاه خبری، گزارش و مستند تحقیقی از ویژگی‌ های این برنامه است. این برنامه روز چهارشنبه 7 مهر به مناسبت روز آتش نشانی، به نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در شهر تهران می‌پردازد.

برای پیگیری مسئله مطرح شده در هر برنامه یک گفت و گوی کوتاه پیش بینی شده است و نحوه تعامل با مخاطبان در قالب نظرسنجی پیامکی به صورت سوالی طرح شده و مخاطبان با انتخاب گزینه نظرات خود را اعلام می‌کنند.

توجه به فضای مجازی و ارتقاء سواد رسانه ای مخاطبان در این برنامه با عنوان بخش مجازی تدارک دیده شده است و ضمن این که به بررسی و تحلیل ترندهای فضای مجازی می‌ پردازد،  واکنش های کاربران در مواجهه با خبرهای جعلی و شایعات را نیز منعکس می‌ کند.

بخش نمایشی طنز با حضور بازیگر طنز، اطلاع رسانی اخبار مهم روز، پیگیری مطالبات شهروندان در ارتباط تلفنی با مسئولان و ایجاد شور و نشاط با پخش موسیقی‌های مناسب از دیگر رویکرد های برنامه «سعادت آباد» است.

«حال خوب» آیتم دیگری از این برنامه است که در این قسمت اتفاقات خوشایند و خوبی که به صورت مردمی رقم می خورد، منعکس می‌ شود. در بخش«مستند» نیز مستندی از مسائل و مشکلات اجتماعی و یا مسائل مهم سیاسی و بین الملل روی آنتن می رود.

برنامه«سعادت آباد» با دو گروه برنامه ساز، به تهیه کنندگی فرشته علیپور و مریم سادات آصفی، شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 تا 13 از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران شنیده می‌شود. تهیه کننده این هفته برنامه مریم سادات آصفی و گوینده آن سعید پورمحمودی است.

 

امتیاز شما