امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک شبکه دو سیما به مناسبت روز دانش آموز

مشاهده ۱۷۲
۱۴۰۰/۰۸/۱۲- ۱۱:۵۲

شبکه‌ دو سیما همزمان با ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی، شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان برنامه‌های مختلفی را برای پخش در این مناسبت مهم تاریخی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت علاوه بر پخش مستندهای مختلف با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و روز نوجوان، گروه کودک و نوجوان برنامه «رهبر کوچک» که یک فتوانیمیشن با موضوع شهید حسین فهمیده است را جمعه ساعت 15:10 پخش می‌ کند.

همچنین این گروه برنامه‌ های «با ما بیا» و «کافه بازی» را نیز با حال و هوای ویژه این مناسبت تهیه کرده است که به همراه چند کلیپ دیگر از جمله «خاک پاک ایران» پنجشنبه و جمعه ساعت 14:30 روی آنتن می‌ رود.
برنامه «احوالپرسی» یکی از تازه‌ های شبکه دو به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی و اجرای مسعود روشن‌پژوه نیز پنجشنبه ساعت 21 در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.
گروه دانش و اقتصاد برنامه «زنده باد زندگی» را متناسب با این مناسبت و در بخش‌های مختلف روز چهارشنبه 12 آبان تقدیم مخاطبان می‌کند و «نمادو» همراه با گزارش‌های مردمیِ متمرکز بر روز نوجوان و 13 آبان برای پخش در فواصل برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.
گروه اجتماعی علاوه بر «بسته پیشنهادی» که از بخش‌ها و مهمانان متناسب با این مناسبت بهره می‌برد، در برنامه‌ «در انتهای الوند» صبحگاهی و شبانگاهی نیز به روز نوجوان و واقعه تسخیر لانه جاسوسی می‌پردازد.
گروه خانواده شبکه دو هم با برنامه‌های «عصر خانواده» و «کارِ خانه» به تهیه‌ کنندگی علی‌اکبر کریمی‌به صورت ویژه این مناسبت را مورد توجه قرار داده است.
همچنین گروه معارف نیز با برنامه « از آسمان» و پخش شبکه دو با برنامه «پگاه عاشقی» در خصوص ویژگی‌های این رویداد معاصر و شهادت حسین فهمیده صحبت می‌کنند.
پخش فیلم‌های سینمایی و مستندهای مرتبط با موضوع 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی و سالگرد شهادت حسین فهمیده از دیگر تدارکات این شبکه برای این مناسبت معاصر تاریخی خواهد بود که تقدیم بینندگان این شبکه می‌شود.

امتیاز شما