امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تماشای آثار «امین حیایی» در شبکه نمایش

مشاهده ۴۲۶
۱۴۰۰/۰۸/۱۵- ۰۸:۳۹

شبکه نمایش در هفته پیش رو در بخش صحنه گران به مرور آثار «امین حیایی»، بازیگر کشورمان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم های خانوادگی ساعت 19 از دیگر برنامه‌های این شبکه در هفته آینده خواهد بود.
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 15 تا 21  آبان ساعت 13 متشکل از «رهایی»، «روزی که مینا گم شد»، « شرخر »، «سجاده»، «جایزه برای بازنده‌ها »، «از یاد رفته»، «فرزند خوانده» است.
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب فیلم های «خدا نگهدار مادر»، «گذر از اندوه»، «یک ببر»، «فهرست آرزوها»، «زمانی برای رویا نیست»، «انگشتری یاقوت»، «درباره اشمیت» را روی آنتن می‌برد.
«امین حیایی» متولد 1349 تهران، از بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون موفق بوده و در بسیاری از آثار به یادماندنی حضور داشته است. از سریال های «روزگار جوانی» گرفته تا فیلم هایی مانند «اخراجی‌ها»، «شب» و «شعله ور». او به خوبی توانایی بازی در نقش های کمدی و جدی را دارد. حیایی برای بازی در فیلم «شب» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر، از جشنواره فیلم فجر شده است.
فیلم های منتخب این بازیگر که این هفته ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهند شد، شامل «مزاحم»، «شعله ور»، «رژیم طلایی» ، «رز زرد»، «دست های آلوده»، «زن‌ها فرشته اند» و «جانان» است.
فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش هم شامل فیلم های جذابی چون «بانکدار»، « یدک کش شماره 22» ، «آرزوی مرگ»، «خارج از دید»، «در دل جنگل»، «گانگستر، پلیس، ابلیس» و«شعبده باز» هستند.
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب  «اگر زنده ای شلیک کن»، «آرواره‌ها » «قلب اژدها» ، «جرمیا جانسون»، «عملیات سحرگاهی »، «نمک حلال» و «مردی از لارامی» خواهد بود که یک بامداد تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما