امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«اختیاریه» مستند جدید رادیو تهران

مشاهده ۳۳۵
۱۴۰۰/۰۸/۲۶- ۰۹:۵۳

در مجموعه مستند «اختیاریه» رادیو تهران، با سبک زندگی آدم هایی که تغییر و تحولی در زندگی شان داشته اند، آشنا می‌ شویم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صادق داور ی فر، یکی از تهیه کننده‌های مستند «اختیاریه» گفت: این مستند کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به همت چندین برنامه ساز، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18:30 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

وی افزود: اختیار زندگی هر کس دست خودش است تا رو به توسعه و پیشرفت باشد، یا درجا بزند و حتی رو به قهقرا برود. در مجموعه مستند «اختیاریه» با سبک زندگی آدم هایی، که اغلب تغییر و تحولی در زندگی شان داشته اند، آشنا می‌شویم. البته گاهی هم به افرادی که درجا می زنند یا روشی برای پیشرفت ندارند، سری می زنیم تا مخاطب در قیاس با سوژه، به اختیار زندگی خودش فکر کند.

به گفته تهیه کننده مستند «اختیاریه»، توسعه و گسترش شبکه‌های اجتماعی و سرعت زندگی، گاهی باعث می‌شود که سردرگم باشیم و نتوانیم در دنیای تنوع و سرعت، مسیر درستی برای زندگی مان پیدا کنیم. این مجموعه مستند می تواند چراغ راهی باشد برای این طیف از جامعه، که مسیر مشخص و درستی برای خود انتخاب نکرده اند یا راه را اشتباه می روند. قطعا مطرح ساختن موفقیت های آدم های معمولی، امید و انگیزه را در جامعه توسعه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این برنامه، افزایش امید به زندگی بهتر و انگیزه برای دست یافتن به رویاها و آرزوهاست. از دیگر اهداف می توان به سرگرمی و معرفی سبک و سلیقه‌های مختلف در زندگی اشاره کرد.

داوری فر در پایان یادآور شد: در مستند «اختیاریه» ما از مصاحبه، گزارش، روایت و موسیقی استفاده خواهیم کرد. عوامل این برنامه هم متشکل از مستندسازانی است که هر یک به نوبه خود سوژه بکر و تازه ای را ارائه می دهند. مهدی اسماعیلی، مینا نیکانیک، اعظم ابراهیمی و ساناز باقری در این مجموعه همراه شما مخاطبان خواهند بود.

 

 

امتیاز شما