امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل جدید «پایان ناباروری» روی آنتن شبکه چهار

مشاهده ۲۵۸
۱۴۰۰/۱۰/۰۴- ۱۵:۰۰

فصل هفتم مجله تلویزیونی «پایان ناباروری» از امروز شنبه ۴ دی، روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» به تهیه کنندگی مرجان بیات که به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت ۱۹ پخش می‌شود، با تغییراتی در ساختار برنامه از امروز، روی آنتن می رود.
در فصل جدبد برنامه که در ۴۰ قسمت تولید شده به جای گفت و گوی استودیویی، در قالب مستند های سوژه محور به فرآیند درمان ناباروری پرداخته می‌شود.
«خانواده +۱» یکی دیگر از بخش های جدید برنامه است که به بررسی ابعاد مختلف جمعیت از منظر پزشکی، اجتماعی، اقتصادی و...می‌پردازد.
در برنامه امروز داستان یک زوج با موضوع حفظ باروری و داستان حفظ باروری در یک کودک سرطانی روایت می‌شود. در بخش «خانواده +۱»، با دکتر محمد اسماعیل اکبری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی استاد دانشگاه و رئیس مرکز تحقیقات سرطان گفت و گو شده است‌ و دکتر افسانه نوتی‌زهی‌شه‌بخش، دکتر عاطفه گرگین، دکتر علیرضا چمنی تبریز، دکتر سمیه کاظم نژاد، دکتر فریده موسوی،دکتر رویا پادمهر از جمله کارشناسانی هستند که در خصوص دو روایت داستانی برنامه با آن‌ها در قالب مستند گزارشی گفت و گو شده است.
در بخش ارتباط با مخاطب نیز با اجرای مجتبی حصامی‌ به سوالات مخاطبان پاسخ داده می‌شود.
«پایان ناباروری» در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می‌شود.
تهیه کننده این برنامه مرجان بیات، کارگردان احمد چهارمحالیان، دستیار تهیه راضیه صادقی، روابط‌عمومی صفورا سلیمانی فخر، هماهنگی شراره شفیعی، طراح صحنه زهرا فرخنده نژاد، طراح لوگو پرناز کریمی، تصویربردار مهدی بهبهانی و تیتراژ آن پرناز کریمی است.
گروه نویسندگان «پایان ناباروری» هیئت علمی‌پژوهشگاه ابن سینا و تدوینگران آن اسماعیل زارعی و رضا روزبهانی هستند.

امتیاز شما