امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«باغ فیض» برنامه جدید رادیو تهران

مشاهده ۳۰۹
۱۴۰۰/۱۰/۰۶- ۰۹:۱۰

برنامه «باغ فیض» با موضوع قرارهای شبانه مخاطبان رادیو تهران با خدای متعالی و ائمه اطهار(ع) تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «باغ فیض» برنامه شبانگاهی رادیو تهران است که هر شب از یکی از شهرها و امامزاده‌های مقدس کشور پخش می‌شود. «باغ فیض» دری است گشوده به سوی معبود، که مخاطبان بدون واسطه با معبود خود راز و نیاز کنند.

بخشی از این برنامه با عنوان«با خدا حرف بزن» طراحی شده است که گزارشگر یا خادم امامزاده ارتباط زنده مخاطبان و برنامه را در محیط معنوی حرم مقدس  که در آن هستند را برقرار می‌کند و مخاطبان حرف دل خود را با خدای خود می زنند.

برنامه «باغ فیض» روزهای سه شنبه توجه ویژه به زیارت جمکران و دعای توسل دارد و روزهای چهارشنبه همراه با زائران امامزاده صالح(ع) روی آنتن رادیو تهران می رود. همچنین این برنامه شب های جمعه در کربلای معلی یا حرم سیدالکریم در شهر ری با شما همراه می‌شود.

علاوه بر این دلنوشته‌های مجری برنامه همراه با پخش تماس های صوتی، نغمه‌ها و نواها، مداحی و موسیقی‌های متناسب با فضای برنامه، زینت بخش پیام ها و واگویه‌های مخاطبان خواهدبود.

برنامه «باغ فیض» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به سردبیری و اجرای جواد تشکری و تهیه کنندگی حسین جهانی، از دوشنبه تا پایان هفته ساعت 22 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

امتیاز شما