امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیمای آذربایجان غربی در سوگ زهرای اطهر (س)

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۰/۱۰/۱۲- ۱۶:۴۲

صداوسیمای آذربایجان غربی به مناسبت سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست ویژه برنامه زنده (گونش دن بیرپای) را با هدف تبیین و تکریم شخصیت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) به مدت 90 دقیقه 14و 15 دی از ساعت 17 و 16 دی سالروز شهادت، از ساعت 10 صبح به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی پخش می‌کند. در این برنامه با حضور کارشناسان مذهبی ابعاد مختلف شخصیت بانوی دو عالم مورد واکاوی و بررسی قرار می‌گیرد. گزارش، مباحث کارشناسی، پیام مخاطبان، مداحی و مرثیه سرایی، ارتباط با مشهد مقدس و قم از بخش های این برنامه است.

سیمای آذربایجان غربی هم در سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه (س) با 3 ویژه برنامه زنده «سحریزخیر» به تهیه کنندگی محمدرضا همتی، «ائویمیز» به تهیه کنندگی اتابک حبیبی و شبانگاهی «اولدوز» به تهیه کنندگی حسن فرخی به این مناسبت می‌پردازد.  این برنامه‌ها به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) از دیدگاه اندیشمندان اسلامی، جایگاه فردی و اجتماعی، نقش ایشان در دفاع از حریم ولایت و امامت، بررسی سبک زندگی ایشان به عنوان الگویی کامل برای جامعه امروزی با حضور کارشناسان می‌پردازند.

پخش سخنرانی‌ها و عزاداری‌های فاطمیه از مساجد شهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در سایر برنامه‌های تولیدی مانند گزارش روز و میعاد عشق، ارتباط زنده با حرمین شریفین و پخش مستند، مداحی و نماهنگ های تامینی از سایر اقدامات سیمای مرکز خواهد بود.

بازتولید نماهنگ و مداحی‌های ویژه شهادت، بازتولید سخنرانی‌های کوتاه ویژه شهادت، اطلاع رسانی مراسم شهادت در استان، تولیدعکس نوشت و پوستر و انتشار آن در سایت مرکز از فعالیت های فضای مجازی صدا و سیمای آذربایجان غربی در شهادت حضرت فاطمه (س) خواهد بود.

امتیاز شما