امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل فرستنده‌های رادیویی از ایستگاه‌های رادیویی گلستان

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۰/۱۰/۲۰- ۱۱:۵۵

مهندس غیاثوند، مدیرکل فرستنده‌های رادیویی سازمان صداوسیما به همراه تنی چند از مدیران آن اداره کل، از ایستگاه‌های رادیویی صدا و سیمای گلستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل فرستنده‌های رادیویی سازمان صدا و سیما در این بازدید از تلاش همکاران فرستنده‌های رادیویی مستقر در استان تشکر کرد و گفت: سیگنال رسانی به مناطق مختلف استان گلستان نتیجه همت والای همکاران ایستگاه‌های فرستنده است که  ارزش و اهمیت کار فرستنده‌ها را نشان می دهد.

مهندس غیاثوند به همراه مهندس عرب، معاون فنی مرکز گلستان با بازدید از بخش های مختلف ایستگاه‌های رادیویی پرقدرت حضرت قائم (عج) گنبد و برونمرزی 12 فروردین بندرترکمن، تجهیزات فنی و امکانات موجود این مرکز  را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

معاون فنی مرکز نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ایستگاه‌های استان به تشریح امکانات موجود و روند به روز رسانی تجهیزات فرستنده‌های رادیویی پرداخت. مهندس عرب در ادامه افزود: ایستگاه رادیویی گنبد پخش شبکه استانی و سنکرون رادیویی سراسری و ایستگاه برونمرزی بندرترکمن پخش برنامه‌های روسی و ترکمنی را برعهده دارند.

در پایان این بازدید مهندس غیاثوند با قدردانی و تشکر از زحمات همکاران فرستنده‌های رادیویی مرکز گلستان در حفظ و نگهداری تجهیزات، ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد مجموعه همچنان ادامه داشته باشد.        

تصاویر

امتیاز شما