امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش دیدار حساس لیورپول و آرسنال روی موج رادیو ورزش

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۰/۱۰/۲۱- ۱۳:۵۷

دو تیم لیورپول و آرسنال در دیداری حساس، پنجشنبه 23 دی به مصاف هم می روند که این بازی به صورت زنده از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دیدار حساس لیورپول مقابل آرسنال در پنج شنبه شب به خاطر تعداد زیاد مبتلایان بازیکنان و اعضای کادرفنی لیورپول به ویروس کرونا همراه است. بحران کرونا و مصدومیت دست بردار از لیورپولی‌ها نیست و روز به روز اسامی جدیدی به لیست غایبان این تیم اضافه می‌شود.

باشگاه لیورپول اعلام کرد تست کرونای ترنت الکساندر آرنولد نیز بعد از دیدار هفته گذشته این تیم مقابل چلسی مثبت اعلام شده و او چند روزی از میادین دور خواهد بود. همچنین تست کرونای پپ لیندرز  دستیار یورگن کلوپ مثبت شده است، این در حالی است که خود سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید هم که تست کرونایش مثبت بوده، همچنان در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. به این ترتیب کنفرانس خبری پیش از بازی لیورپول با آرسنال نیز به دلیل کرونایی شدن لیندرز 38 ساله لغو شد.

 گفتنی است دیدار حساس لیورپول مقابل آرسنال روز پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 23:15 به به صورت زنده از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش خواهد شد.

امتیاز شما