امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مستند مسابقه «سه میم» در شبکه قزوین

مشاهده ۷۵۳
۱۴۰۰/۱۰/۲۵- ۱۳:۴۶

مستند مسابقه «سه میم» جمعه‌ها برای گروه سنی نوجوان با هدف پیوند بین سه محور منزل، مدرسه و مسجد ساعت ۱۸ از صدا و سیمای قزوین روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مسابقه میدانی با توجه به 3 محور منزل، مدرسه و مسجد و با رویکرد انتقال مفاهیم انسانی، اخلاقی، ارزشی و انگیزشی در مسیر گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.
آشنایی نوجوانان با مسجد، فرهنگ نماز و نمازخوانی، اقامه نماز جماعت، یادگیری مهارت های زندگی، آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی و تربیت نوجوانان در چارچوب های دینی از دیگر اهداف برنامه «سه میم» است.
این مسابقه تلویزیونی با شرکت 2 گروه برگزار می‌شود که نوجوانان در مرحله مدرسه و مسجد به اتفاق دوستان و در مرحله منزل با خانواده خود در این مسابقه شرکت می‌کنند.
این برنامه در مرحله مدرسه مسابقات آزمایشگاهی را طراحی می‌کند و نوجوانان برای اجرای آن باهم همکاری می‌کنند. همچنین در مرحله مسجد فعالیت های ورزشی، فرهنگی و بررسی احادیث و احکام انجام می‌شود. مرحله منزل نیز با مشارکت اعضای خانواده در فعالیت هایی مانند آشپزی، گلکاری و ... برگزار می‌شود.
مخاطبان برنامه می توانند از طریق صفحه مجازی سیمای شبکه قزوین به نشانی iribtvqazvin@ به گروه مورد نظر خود رای دهند. فرصت رای دهی برای هر قسمت از برنامه یک هفته تعیین شده است و در نهایت با قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.
مستند مسابقه «سه میم» جمعه‌ها ساعت 18 به مدت 45 دقیقه میهمان خانه‌های مخاطبان نوجوان قزوینی می‌شود.

امتیاز شما