امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
در برنامه «گربه‌ها و سگ‌ها» پرس تی‌وی مطرح می‌شود؛
در برنامه «گربه‌ها و سگ‌ها» پرس تی‌وی مطرح می‌شود؛

چرا بایدن نمی‌تواند برجام را احیا کند؟

مشاهده ۱۵۴
۱۴۰۰/۱۱/۲۷- ۱۱:۵۹
تعداد بازدید:154

برنامه «گربه‌ها و سگ‌ها» شبکه پرس‌ تی‌وی برخی از اتفاقات سیاسی جهان در هفته گذشته را با نگاهی طنز بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «گربه‌ها و سگ‌ها» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب، به اتفاقات سیاسی اخیر در هفته گذشته از جمله رفتارهای متناقض رئیس‌جمهور آمریکا در مذاکرات احیای برجام، شبح مرگ در مرزهای اروپا و توهم ایالات متحده درباره خطر جنگ در اوکراین نگاهی طنزآلود دارد.
 این برنامه با طرح این پرسش که چرا رئیس جمهور آمریکا نمی‌تواند برجام را احیا کند؟ به عنوان پاسخ، جمله جفری لوئیس کارمند سابق وزارت دفاع آمریکا را سند می‌آورد که گفته بایدن یک بزدل است.
این برنامه یادی هم از جان بولتون می‌کند که چند سال پیش گفته بود جمهوری اسلامی‌به زودی سقوط خواهد کرد و حال هیچ خبری از خود این پیشگوی متوهم هم نیست.
اسلام‌هراسی در هند، آزار سیستماتیک پلیس و افسران مرزی در برخی کشورهای اروپایی مانند کرواسی و یونان نسبت به مهاجران و توهم ایالات متحده درباره خطر جنگ در اوکراین دیگر موضوعات مطرح شده در برنامه این هفته «گربه‌ها و سگ‌ها» را تشکیل می‌دهند.
برنامه «سگ ها و گربه‌ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.

امتیاز شما