امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

زیتونی به بلندای قدس در صداوسیمای گلستان

مشاهده ۱۶۶
۱۴۰۱/۰۲/۰۷- ۱۱:۱۴

صداوسیمای گلستان برنامه های متنوعی را در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به ویژه روز جهانی قدس روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای گلستان با ویژه ‌برنامه «تا قدس» به مدت ۲۴۰ دقیقه از ساعت 9 تا 13 جمعه 9 اردیبهشت به‌صورت زنده در خدمت مخاطبان خواهد بود. در این برنامه بخش های متنوعی ازجمله حضور کارشناس در برنامه جهت بررسی و تبیین ابعاد سیاسی و اجتماعی این روز مهم، اجراهای متعدد زنده سرود و موسیقی در استودیوی برنامه و پخش وله‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

شبکه استانی صدای گلستان هم به‌منظور انعکاس این روز جهانی، ویژه‌ برنامه‌ای را با نام «زیتون سربلند» را تدارک دیده است. این برنامه به ‌صورت زنده از ساعت 9 صبح جمعه تا اذان ظهر با برنامه‌هایی مانند دعوت از کارشناسان سیاسی و فرهنگی، پخش پیام‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار، ارتباط تلفنی با ائمه، انزجار مردم ولایتمدار استان از رژیم غاصب اسرائیل پخش خواهد شد.

رادیو ترکمنی برون مرزی برای برگزاری هر چه با شکوه تر این روز با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» روز پنجشنبه 8 اردیبهشت به مدت60 دقیقه از شور و شوق مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس زمزمه می‌کند. همچنین این رادیو 9 اردیبهشت نیز در برنامه سحری «ضیافت الهی» در قالب 9 مصاحبه از کارشناسان مذهبی و ائمه جمعه هر کدام به مدت 6 دقیقه، «چشمه ایمان» 2 برنامه به مدت 25 دقیقه و «جهان سیاست» 5 برنامه به مدت 10 دقیقه، «در آینه شعر» 2 برنامه به مدت 5 دقیقه، «درمحضر آفتاب» یک برنامه 10 دقیقه ای، «نغمه‌ها» 2 تا برنامه 15 دقیقه ای، «خانه و خانواده» 1 تا برنامه 15دقیقه ای و «گوهر جوانی» 2 تا برنامه 20 دقیقه ای حمایت مردم گلستان را از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه به گوش جهانیان می رساند.

صداوسیمای گلستان نیز با استقرار2 واحد سیار در میدان شهرداری و مصلی نماز جمعه گرگان و سه دوربین در مسیرهای راهپیمایی خیابان حضرت امام خمینی (ره) و خیابان شهداء و چهار راه شهداء و یک دستگاه سولیتون در گنبد کاووس و 20 قاب تلویزیونی از شهرستان‌های استان به انعکاس حماسه حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس می‌پردازد.

حوزه معاونت خبر این مرکز هم به منظور انعکاس حال و هوای این روز بزرگ 25 اکیپ خبری در گرگان و شهرستان‌های استان مستقر و 3 گزارش تولیدی درخصوص حضور و شور حضور مردم، اخبار راهپیمایی با شکوه مردم را به اطلاع مخاطبان  در استان و شبکه‌های سراسری به صورت زنده به روی آنتن خواهد برد تا حمایت مردم استان از ملت مظلوم فلسطین را در راهپیمایی روز قدس به قاب تصویر بکشد.

همچنین معاونت فضای مجازی در خصوص این روز با شکوه به بارگذاری برنامه‌های مختلفی مانند 13 کلیپ صوتی و تصویری، 7 تیزر در خصوص روز جهانی قدس، 5موشن گرافیک، 7 پوستر، 13عکس نوشت، 8 پادکست، 6 اینفوگرافیک، 5 کاریکاتور، برگزاری مسابقه عکس روز قدس و 5 نماهنگ در خصوص روز جهانی قدس و ... از واحدهای صدا، سیما و خبر می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما