امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

آموزش سوره‌های کوچک قرآن در "صد دانه یاقوت"

مشاهده ۱۴۵۳
۱۴۰۱/۰۳/۰۹- ۱۰:۳۲

بخش کودک و خردسال، جشنواره سراسری نهضت ملّی قرآن خوانی با عنوان «صد دانه یاقوت» آموزش سوره‌های کوچک قرآن را در دستور کار دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صد دانه یاقوت، که آموزش سوره‌های کوچک قرآن را دستور کار دارد هر هفته به یک سوره و یک موضوع اختصاص یافته است. موضوع برنامه روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه صد دانه یاقوت که با محوریت حفظ قرآن، آموزش صحیح خواندن قرآن و آداب خواندن قرآن برای کودکان و موضوعات اخلاقی، تربیتی و رفتاری است در این هفته آموزش حفظ و مفاهیم آیات سوره مبارکه نصر و توضیحاتی در خصوص مفاهیم این آیه شریفه بود.

در این برنامه تأکید شد که برای ورود به مهمانی سوره‌های قرآن کریم و قرائت آیات شریفه قرآن بهتر است که وضو داشته و آراسته باشیم. همچنین عنوان شد سوره مبارکه نصر پیام آور نصر و پیروزی است و از پیروزی بزرگ پیامبر اسلام (ص) که موفق شد تا مردم را به خداپرستی دعوت کند، در این سوره سخن به میان آمده است. همچنین تأکید شد که خداوند بزرگ را برای پیروزی‌هایی که در زندگی به دست می آوریم باید سپاس گوییم.

برنامه "صد دانه یاقوت" در قالب جنگی نمایشی به تهیه کنندگی فاطمه گنجی، اجرای الهام دارابی و کارشناسی محمد امین مهدوی و با هنرمندی صدا پیشه گان، آسیه گرجی و سارا عرب پوریان همراه با قصه گویی مریم نشیبا به روی آنتن خواهد رفت.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir  به صورت زنده در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار  بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامکی و تلفن گویای شبکه با ما درمیان بگذارند.

رادیو قرآن را می توانید روی موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتز بشنوید.

امتیاز شما