امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی برنامه‌های شاخص شبکه دو در "نسخه بازبینی"

مشاهده ۱۷۵
۱۴۰۱/۰۵/۰۳- ۱۷:۱۱

برنامه "نسخه بازبینی" یکی از جدیدترین تولیدات شبکه دو سیما با هدف معرفی برنامه‌های شاخص این شبکه تولید و روانه آنتن شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدجواد شفاه تهیه‌کننده "نسخه بازبینی" درباره تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌های معرفی تولیدات شبکه‌ها اظهار کرد: در "نسخه بازبینی" تلاش کرده‌ایم معرفی برنامه‌ها به صورتی پویاتر همراه با یک روایت و در تعامل نزدیک با عوامل برنامه‌ها اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه دوربین در این برنامه دارای کاراکتر ویژه‌ای است، عنوان کرد: گفت‌وگو با عوامل ساخت یک برنامه به صورت پرسش و پاسخ‌های متداول نیست. در "نسخه بازبینی" دوربین وارد فضای کاری تیم تولید می‌شود. در این تعاملِ نزدیک مخاطب هم با مسئولیت‌های مختلف کاری در یک پروژه برنامه‌سازی آشنا می‌شود و هم در محیط تولید قرار می‌گیرد و شاهد گفت‌وگویی صمیمانه با عوامل برنامه خواهد بود.

شفاه ادامه داد: در فصل اول این مجموعه به معرفی برنامه‌هایی همچون «سندباد»، «طبیعت ۳۶۰درجه»، «تازه دم»، «اقیانوس آرام»، «کافه بازی»، «دی‌بی‌سی»، «وضعیت زرد»،«محیا»، و ....
پرداخته خواهد شد.

گفتنی است برنامه «نسخه بازبینی» کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی محمدجواد شفاه و کارگردانی احسان محبوبی است که از شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

امتیاز شما