امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
هزینه آزادی یک زندانی توسط مجری رادیو ورزش پرداخت شد
هزینه آزادی یک زندانی توسط مجری رادیو ورزش پرداخت شد

تاج فیروز: توسعه فرهنگ ورزش رضوی با همکاری نهادهای مختلف

مشاهده ۹۱۸
۱۴۰۱/۰۷/۰۴- ۱۲:۲۴
تعداد بازدید:918

رئیس تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: با فدراسیون‌های مختلف، بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی حوزه‌های علمیه ارتباطات خوبی گرفتیم و خواستار آن شدیم برای توسعه فرهنگ ورزش رضوی از امکانات این مجموعه که در کشور کم نظیر است، استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا تاج فیروز رئیس مرکز تربیت بدنی آستان قدس رضوی در گفتگو با برنامه پناه پهلوانان رادیو ورزش با اشاره به خدمات این‌ مرکز و بنیاد کرامت رضوی گفت: مجموعه بنیاد کرامت رضوی روی فعالیت ها و خدمات حول مسائل اجتماعی قرار دارد و موسسات زیرمجموعه این بنیاد نیز به ارائه خدمات اجتماعی می‌پردازند که آزادی بانوان زندانی جرایم مالی غیرعمد نیز از فعالیتهای مرکز امور بانوان آستان قدس که از زیرمجموعه‌های بنیاد کرامت می‌باشد.
وی افزود: بخشی با کمک از ستاد دیه و افراد خیر و بخشی نیز با رضایت گرفتن خدام از شکات شکل گرفت بگونه ای که خانم دژبد مدیر این مجموعه در یک جلسه ای اظهار داشت در کل کشور بانوی زندانی جرائم مالی غیرعمد دیگر وجود نداشت که این کار با برکت نام حضرت رضا(ع) انجام شد.
تاج فیروز درباره ورزش زورخانه ای و شرایط مجموعه تربیت بدنی آستان قدس گفت: تربیت بدنی آستان قدس بهترین گود زورخانه جهان را دارد و در ایران مانند این گود زورخانه وجود ندارد و در جهان نیز به طریق اولی وجود ندارد.
رئیس تربیت بدنی آستان قدس در خصوص ارتباط با دیگر مراکز و فدراسیون‌های ورزشی کشور گفت: ما تلاش کردیم با فدراسیون‌های مختلف، بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی حوزه‌های علمیه ارتباطات خوبی گرفتیم و خواستار آن شدیم برای توسعه فرهنگ ورزش رضوی از این امکانات مجموعه ما که در کشور کم نظیر است استفاده کنند.
تاج فیروز درباره روحیه پهلوانی ورزشکاران کشور اظهار داشت: بسیاری از ورزشکارانی که مدال خود را اهدا می‌کنند فرهنگ پهلوانی را در این ورزشکاران مشاهده می‌کنیم و همین که مدال خود را که چندین سال برای آن زحمت کشیده را با اخلاص و با عشق تقدیم به آستان می‌کنند و ما هم با توجه به ظرفیت خودمان فعلا مدال های طلای جهانی و المپیک را می توانیم داشته باشیم.
تاج فیروز با ذکر خاطره ای از تلاش ورزشکاران برای آزادی زندانیان گفت: رسول معتمدی به عنوان یکی از ورزشکاران بااخلاق و خوب کشور در شهر سده اصفهان با یک اخلاص مثال زدنی دستگیر خیلی از نیازمندان است.
وی افزود: ما اعتقاد داریم که این مرام‌ پهلوانی مختص ایرانی‌هاست و در کمتر کشوری این گونه می توانیم ورزشکارانی را پیدا کنیم که با اخلاص وارد کمک های عام المنفعه شوند.
تاج فیروز درباره حالات و روحیات ورزشکاران خارجی که به مشهد سفر می‌کنند و تحولات روحی آنها گفت: مجموعه آستان قدس یک ظرفیت فوق العاده ای برای برگزاری مسابقات بین المللی دارد که بطور مثال مسابقات بین المللی را در دو سال گذشته برگزار کردیم و این مسابقات با نام حضرت رضا(ع) در تقویم فدراسیون دو و میدانی ثبت شد.
وی افزود: امسال رئیس کنفدارسیون آسیا شخصا در مسابقات حضور پیدا کرد و معاون وی که بودایی بود را نیز به زیارت حضرت رضا(ع) آوردیم و منتظر واکنش این افراد بودیم.
تاج فیروز ادامه‌ داد: معاون بودایی رئیس کنفدارسیون دو و میدانی به محض اینکه وارد حرم شد در سیل زائران قرار گرفت و ناخودآگاه به سبک و سیاق خود مشغول عبادت شد و اینها جز به مدد حضرت رضا(ع) نبود.
تاج فیروز در پایان درباره پویش همه خادم الرضاییم گفت: هر خانه یک زائرسرای شاخص پویش همه خادم الرضاییم است و همه مردم در هر عرصه ای که توان و استعداد آن را دارند می توانند خادم الرضا(ع) باشند به گونه ای که برخی پزشک هستند و زائران حضرت رضا(ع) را رایگان ویزیت کنند و کارهایی از این قبیل همگی می تواند جزو پویش همه خادم الرضاییم قرار بگیرد.
نکته جالب در انتهای برنامه این بود که پیرایرانی گوینده و مجری رادیو ورزش هزینه آزادی یک زندانی را پرداخت کرد.

امتیاز شما