امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو ورزش در آخرین روز ماه صفر

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۱/۰۷/۰۴- ۱۳:۵۶

به مناسبت شهادت امام رضا علیه‌السلام شبکه رادیویی ورزش با دو ویژه برنامه «زیارت مهر» و «پناه پهلوانان» همراه مخاطبان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی ورزش به مناسبت شهادت امام رضا علیه‌السلام و در آخرین روز از ماه صفر، ویژه برنامه‌هایی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

«زیارت مهر» کاری از حسین سلطانی است که فردا از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه روی آنتن رادیو ورزش خواهد رفت. بیان خاطرات زیارت حرم امام هشتم توسط ورزشکاران، گفتگو با پیرغلامان ورزش، مصاحبه با ورزشکاران در خصوص خاطرات آنان در مسابقات ورزشی و بررسی اصول جوانمردی در ورزش از بخش‌های این برنامه به شمار می‌رود.

«پناه پهلوانان» از دیگر ویژه برنامه‌های این شبکه است که به صورت زنده از حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از ساعت 16 الی 17 پخش خواهد شد. توسعه فرهنگ پهلوانی و معارف اهل بیت (ع) در حوزه تربیت بدنی و ورزش از رویکردهای اصلی این برنامه است. مدال عاشقی، خادمان حرم و نجوای دل از بخش‌های این برنامه محسوب می‌شود که با معرفی ورزشکارانی که مدال خود را به مشهد مقدس اهدا کردند و خدام ورزشکار افتخاری حرم حضرت رضا (ع) همراه است.

مخاطبان می‌توانند شنونده این ویژه برنامه‌ها از موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز رادیو ورزش باشند. همچنین برای شنیدن آرشیو به سایت رادیو ورزش به نشانی www.radiovarzesh.ir مراجعه کنند.

امتیاز شما