امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صیانت از حقوق اتباع ایرانی در مشاور

مشاهده ۲۸۰
۱۴۰۱/۰۹/۰۶- ۱۵:۴۸

مهدی رضا پناه، رییس اداره حمایت های کنسولی و قضایی وزارت امور خارجه در خصوص صیانت از حقوق اتباع ایرانی در برنامه مشاور توضیح می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حقوق مقرر برای اتباع بیگانه نزد دولت­ محل اقامت از جمله مسائل بین‌­المللی مرتبط با حقوق بشر است که همواره در ارتباط با موضوع دسترسی به عدالت و دادرسی عادلانه مطرح بوده است. بر مبنای معیار مقتضیات حقوق بین­ الملل و حقوق بشر، دولت باید حداقلی از حقوق را برای شخص بیگانه، بر اساس مصالح و مقتضیات ملی خود از یک طرف و از طرف دیگر الزامات و تعهدات بین­ المللی دولتها دولت‌ها برای صیانت از حقوق فرد در روابط بین­ المللی به رسمیت بشناسد.

با حضور مهدی رضا پناه، رئیس اداره حمایت های کنسولی و قضایی وزارت امور خارجه در برنامه این هفته مشاور به موضوع صیانت از حقوق اتباع ایرانی خواهیم پرداخت.
ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس moshaver@jjtv.ir ، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv ، تلفن بین‌المللی 46812400444+ و همچنین در شبکه‌های اجتماعی با شماره 989108993934+ ، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایند.
ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird 13C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy 19 فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr 5 فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.
وعده ملاقات یکشنبه 6 آذر ماه ساعت ۱۷و ۴۰ دقیقه بوقت اروپای مرکزی ۲۰ و ۱۰ دقیقه به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم.

 

امتیاز شما