امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پژوهش پل ارتباطی موثر مخاطبان با رسانه ملی

مشاهده ۱۹۵
۱۴۰۱/۱۰/۰۷- ۱۱:۲۳

نشست صمیمانه ی پرسشگران مرکز با شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای گلستان در سالن جلسات مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای استان در ابتدای این دیدار اظهار داشت: زمینه همکاری روزافزون و گسترده پرسشگران مرکز با صداوسیمای گلستان در رویکرد جدید سازمان فراهم شد و باید تلاش کنیم فرهنگ، روحیات و تربیت جامعه را به سمت پژوهش محوری سوق دهیم.

شکری نیا در این مراسم با اشاره به مشکلات کار پرسشگری و پژوهش بیان کرد: انجام پژوهش در شرایط مختلف آب و هوایی و موقعیت های اجتماعی از سختی‌های این کار محسوب می‌شود اما خوشحالیم که همواره پرسشگران ما علی رغم همه سختی‌ها در کمال دقت و سلامت فعالیت خود را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ملی با درک موقعیت مخاطبان خود در داخل و خارج کشور، بیش از گذشته، نیاز به آگاهی از رفتار و دیدگاه‌های آنان نسبت به برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و شرایط جدید، موجب شده تا در خصوص شناخت مخاطبان منطقه‌ ای و فرامرزی خود قدم‌های جدی برداریم.

مدیر کل صداوسیما در پایان به بیان اهمیت و ضرورت پرسشگری و دریافت نظرات مخاطبان رسانه ملی اشاره کرد و اظهار داشت: پرسشگران از معدود همکارانی هستند که ارتباط نزدیک با مردم دارند و نسبت به دریافت نظرات مستقیم آنها اقدام می‌کنند.

گفتنی است در این جلسه برخی از پرسشگران به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند.

تصاویر

امتیاز شما