امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

این هفته سه کارآفرین از استان البرز مهمان «کار خونه» می‌شوند

مشاهده ۳۹۱
۱۴۰۱/۱۰/۱۴- ۱۱:۴۰

برنامه «کار خونه» با هدف حمایت از مشاغل خانگی این هفته میزبان سه کارآفرین از استان البرز است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه در هفته جاری که از چهارشنبه تا جمعه (14 تا 16 دی) روانه آنتن می‌شود از حضور دکتر فاطمه کریم وند، کارشناس ثابت کسب و کار برنامه و محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز بهره می‌برد.

کارآفرینانی که این هفته به داستان اشتغال‌زایی آنها پرداخته می‌شود، ام‌البنین شعبانی از مهرشهر کرج است که با  تولید لباس ایزوله بیمارستانی برای خود و ۱3 نفر کسب و کار تولید کرده و علیرضا ناصر بخت نیز به عنوان حامی این کارآفرین در برنامه حضور خواهد داشت.
همچنین از هشتگرد اعظم آهنگری مهمان برنامه است که با بافندگی فرش و گلیم راهبر شغلی صد نفر در کمیته امداد شده و برای ۳۰ نفر در کارگاهش و ۴۰ نفر در منزل ایجاد شغل کرده است. همراه موفقیت شغلی او یوسف کریم زاده مهمان برنامه است.
از ماهدشت کرج نیز به داستان علی کرمی‌که با تولید تخته شاسی و قاب عکس باعث اشتغالزایی خانوادگی شده پرداخته می‌شود و حامی او وحید کرمی مهمان دیگر این برنامه است.
گفتنی است دوربین «کار خونه» در فصل دوم با حضور در هر شهر به تهیه یک مستند از کارآفرین مورد نظر می‌پردازد و روزهای قبل از کسب و کار، چگونگی کارآفرین شدن هر سوژه و چشم‌انداز و رویکرد به آینده را در این مستند کوتاه روایت می‌کند.در بخش دوم این برنامه، با حضور در استودیو از حامی این کارآفرین میزبانی می‌شود و با حضور مدیرکل کمیته امداد هر استان و فاطمه کریم‌وند کارشناس کسب و کار بحث و گفت‌وگو می‌شود.
«کار خونه» با محوریت مشاغل خانگی و کارآفرینی خانوادگی کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و اجرای مسعود فروتن که از چهارشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 14:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

امتیاز شما