امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارشگر افتخاری مرکز همدان رتبه اول جشنواره عمار در بخش فیلم ما

مشاهده ۳۰۲
۱۴۰۱/۱۰/۱۷- ۲۰:۱۹

حسن سهرابی دانش آموز و مستند ساز نوجوان نهاوندی فرزند علی سهرابی همکار مرکز همدان توانست در بخش فیلم ما سیزدهمین جشنواره ملی فیلم عمار در بین حدود ۳۰۰ اثر ارسالی از سراسر کشور به عنوان نفر اول برگزیده و لوح افتخار را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسن سهرابی کارگردان و مستند ساز نوجوان نهاوندی در بخش فیلم ما با مستند ۶ دقیقه ای بانوان جهادگر نهاوندی رتبه اول و برگزیده و لوح افتخار را در کشور کسب کرد.

براساس اعلام دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی مردمی فیلم عمار پس از بررسی‌ آثار رسیده به این دوره جشنواره، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «نماهنگ»، «فیلم ما»، «تولیدات تلویزیونی»، «پویانمایی» و «فیلمنامه» اعلام شد که در بخش فیلم ما مستند ۶ دقیقه ای بانون جهادی نهاوند در بین حدود ۳۰۰ اثر ۳۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و بر اساس نظر هیات داوران به عنوان اثر برگزیده و حائز لوح افتخار شد. 

حسن سهرابی تنها فیلم ساز نوجوان استان همدان و غرب کشور و شهرستان نهاوند می‌باشد که در جشنواره ۱۳ عمار توانست رتبه برگزیده و لوح افتخار را کسب کند و در ادوار گذشت نیز در استان همدان در دره نوجوانان کسی را نداشته ایم. حسن سهرابی سابقه خبرنگاری، مستند سازی، کارگردانی و عکاسی را نیز دارد را که در جشنواره‌های مختلفی مانند خوارزمی همدان فیلم ملی مدرسه و عمار رتبه‌های مهمی را کسب کرده است.

سیزدهمین دوره جشنواره عمار به میزبانی شیراز و در حرم شاهچراغ ۱۴ دیماه و ساعت ۱۸ با حضور خانواده شهدای امنیت و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ برگزار و از حسن سهرابی و دیگر برگزیدگان تقدیر شد. 

لازم به یاد آوری است حسن سهرابی نوجوان خبرنگار و مستند ساز نهاوندی فرزند علی سهرابی همکار مرکز همدان و دانش اموز سال دوم دبیرستان در رشته ادبیات و علوم انسانی مبتکران نهاوند و از اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه و اکران کننده فیلم عمار و عضو بسیج رسانه در نهاوند است که کار خود را در سن ۹ سالگی با گزارشگری در برنامه یک برش زندگی شبکه دو‌ و سپس شبکه امید باشگاه خبرنگاران و شبکه همدان به عنوان خبرنگار افتخاری شروع کرد.

 

امتیاز شما