امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رفت و آمدهای خانوادگی در «خونه زندگی»

مشاهده ۳۸۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۰- ۱۴:۳۶

در برنامه «خونه زندگی» رادیو سلامت، سه شنبه ـ بیستم - دی ماه، موضوع «رفت و آمدهای خانوادگی» را مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «خونه زندگی» که در قالب یک نمایش رادیویی است از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، معرفی کتاب، گلخانه، نکات خانه داری، و پیامک همسایه‌های برنامه، و بخش درمانگاه مهر با موضوع درمان‌های ضروری و پخش سوال های پزشکی مردمی و ... تشکیل شده است.
این برنامه، کاری از گروه خانواده رادیوسلامت است که فردا – ۲۰ دی ماه، به موضوع همسرم مخالف رفت و آمدهای خانوادگی است، می‌پردازد.
تحکیم بنیان خانواده از طریق آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری از اهداف برنامه «خونه زندگی» است که در این مجله نیمروزی به موضوعاتی نظیر مهارت های کنترل خشم، مهرورزی، فرزند پروری درخانواده؛ ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج، افزایش نرخ رشد جمعیت (فرزند آوری)؛ تحکیم بنیان خانواده (آموزش مهارت های زندگی، همسر داری و فرزند پروری و ...) و اقتصاد مقاومتی (آموزش مدیریت اقتصادی در خانواده، قناعت، مدیریت دخل و خرج و...) پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و «مسعود حسنی»، شنبه تا پنج شنبه هر هفته، از ساعت ۱۰:۳۰ و موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

امتیاز شما