امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید پادکست های مردم محور، کار ویژه شبکه رادیویی تهران برای دهه مبارک فجر

مشاهده ۴۶۸
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۱۱:۴۰

در ایام دهه مبارک فجر تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی‌به روایت مردم در شبکه رادیویی تهران به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کار ویژه شبکه رادیویی تهران برای دهه مبارک فجر تولید 16 قسمت پادکست، با محوریت تولیدات مردمی را در دستور کار قرار دارد که با موضوعات خاطرات انقلابی و تاریخ شفاهی انقلاب تولید که ضمن انتشار در درگاه‌های فضای مجازی از آنتن شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز پخش خواهد شد. 

یکی دیگر از کار ویژه‌های رادیو تهران، تولید مستند رادیویی ۱۰ قسمتی (با محوریت پویش #چاپید_شاه) و با موضوع بازخوانی جنایت های پهلوی در کتاب خاطرات اسدالله اعلم وزیر دربار پهلوی دوم است که تقدیم مخاطبان می‌شود. انعکاس دستاوردها و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی در شهرستانها و روستاهای استان تهران در قالب برنامه‌های گفتگو محور و گزارشی در دهه مبارک فجر از صدای پایتخت به سمع مخاطبان خواهد رسید. 

همچنین شبکه رادیویی تهران در روز 22 بهمن ماه ویژه برنامه «یوم الله» را با استقرار واحد سیار در خیابان آزادی، حماسه راهپیمایی باشکوه ملت ایران را در گفتگو با مردم و مسئولان منعکس می‌کند. تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دستاوردهای نظام اسلامی از دیگر رویکردهای این ویژه برنامه است.

علاوه بر اینها؛ گروه تهران و رویدادها ویژه برنامه «خیابان انقلاب» را با هدف گرامیداشت آغاز برنامه‌های دهه فجر و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در روز 12 بهمن ساعت 9:30 به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌کند.

«گفتاورد» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که در ایام دهه فجر روز های زوج ، از ساعت 13:30 با موضوع تبیین آرمان ملت ایران برای استقلال در حوزه سیاسی و فرهنگی در قالب برنامه ای گفتگو محور به روی آنتن رادیو تهران می‌برد. از دیگر برنامه‌های گروه اخلاق و زندگی شهروندی برنامه «سینمای خانوادگی» است که با موضوع معرفی هنر انقلابی از صدای پایتخت پخش خواهد شد.

«مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به روایت زندگی بانوان موفق انقلابی می‌پردازد.گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری هم در برنامه«پل مدیریت» به صورت زنده، از ساعت 15 در گفتگو با مسئولان استانی و شهرستانی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه خدمات رسانی به مردم را پخش خواهد کرد.

«تهران میدان شهدا» مستند گزارشی به همت گروه تهران و رویدادها ست که در ایام دهه فجر به معرفی شهدای انقلاب می‌پردازد.

امتیاز شما