امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای آذربایجان‌ شرقی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین واحدهای سمعی و بصری کشور

مشاهده ۲۶۰
۱۴۰۱/۱۱/۲۴- ۱۳:۵۷

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در سفر خود به تبریز ضمن شرکت در جشنواره بین‌المللی نشان علمی و فرهنگی شهریار و بازدید از بعضی مراکز فرهنگی از جمله صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این دیدار با بیان اینکه، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز می تواند فرصت و امکان بیشتری را برای گسترش فعالیت های اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و هنری در سطح بین‌المللی فراهم بیاورد گفت: همکاری و تعاملات سازنده میان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز و تجّار و فعالان اقتصادی استان جایگاه اقتصادی تبریز و ایران را در عرصه‌ی بین‌المللی برجسته‌تر می‌کند.

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه هم با اشاره به اینکه همه شاخص های موجود حوزه‌های سیاسی اقتصادی و تجاری حتی فرهنگی و امنیتی نشان دهنده تحقق نسبی موفقیت دولت دولت سیزدهم است افزود: در روابط دوجانبه و چندجانبه با سایر کشورها رشد خوبی داشتیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه سفر خود با حضور در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با دکتر اکبر رضایی مدیر کل این مرکز دیدار و از رادیو برون مرزی آذری تبریز بازدید کرد.

کنعانی در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت های مطلوب رسانه ای صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی و رادیو برون مرزی گفت:صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین واحدهای سمعی و بصری کشور است.

رضایی مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با اشاره به قرار گرفتن استان آذربایجان‌شرقی در شمال‌غرب کشور و همجواری با کشورهایی چون جمهوری‌ آذربایجان، ارمنستان و ارتباط با کشورهای اروپایی افزود: رادیو برون مرزی در تعمیق پیوندهای منطقه ای و پیوند دل های مردم نقش پر رنگی دارد.

تصاویر

امتیاز شما