امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
خاطره‌ هادی عامل از وقتی که گشتی‌گیران ایرانی آمریکایی‌ها را در کشورشان شکست دادند؛
خاطره‌ هادی عامل از وقتی که گشتی‌گیران ایرانی آمریکایی‌ها را در کشورشان شکست دادند؛

هادی عامل: «افتخار گزارشگری تمامی مدال‌های طلای ایران پس از انقلاب را دارم»

مشاهده ۵۶۳
۱۴۰۲/۰۱/۰۱- ۲۳:۰۱
تعداد بازدید:563

هادی عامل، گزارشگر کشتی در روز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه به استودیوی جام جم آمد تا در ویژه برنامه جام جم حضور داشته باشد. وی در این برنامه از خاطرات گزارشگری خود صحبت کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هادی عامل، گزارشگر کشتی درباره گزارشگر شدنش گفت: من از سال ۱۳۶۳ گزارش‌گری را شروع کردم و اکنون چهار دهه می‌شود که گزارشگری می‌کنم؛ به طور کلی من ۷ المپیک رفتم و ۷ بازی آسیایی رفتم.
او درباره گزارش قهرمانی‌های طلای کشتی گفت:  من همچنین در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان حضور داشتم و افتخار این را دارم که تمام مدال‌های طلای بعد از انقلاب را تا سال ۲۰۲۱ گزارشگری کردم.
هادی عامل گفت: من در آشپزی نیز مهارت دارم و همه غذا‌های مختلف را به سادگی درست می‌کنم. برای من غذا‌هایی مانند قیمه و قرمه‌سبزی بسیار ساده هستند. من به طور کلی می‌دانم چطور ۲۰ نوع املت، ۱۵ نوع سالاد و ۲۰ نوع پیتزا درست کنم.
وی درباره گزارشگری گفت: من هیچ‌یک از گزارش‌های خود را از پیش آماده نمی‌کردم و تمامی‌کلمات و لغاتی که به کار می‌بردم در لحظه به دل من می‌افتادند. عشق به مردم باعث می‌شد این کلمات به ذهنم بیایند و به دلیل این علاقه‌ای که داشتم حرف‌هایم به دل مخاطبان می‌نشست.
وی درباره به یادماندنی‌ترین خاطره خود گفت: در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ لس‌آنجلس آمریکا ۱۷ هزار تماشاگر آمده بودند؛ ما در آن روز توانستیم تیم قدرتمند آمریکا را در خانه خودشان با حضور تماشاگرانشان شکست دهیم.
وی ادامه داد: این باورنکردنی نیست اما، از این ۱۶ هزار تماشاگر هزار نفر ایرانی بودند؛ پس از قهرمانی ما در جام جهانی همه مردم شادی می‌کردند و اشک می‌ریختند و این بیادماندنی‌ترین خاطره‌ای است که از گزارش مسابقات ایران دارم.
ویژه برنامه تحویل سال شبکه جام جم، دوشنبه ۲۹ اسفند ماه به تهیه کنندگی خانم چگینی از شبکه جام جم روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها و نماهنگ‌های نوروزی، میزبانان از مهمانان ویژه‌ای پذیرایی کردند و با آن‌ها به گفت‌وگو نشستند.

امتیاز شما