امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
قدردانی
قدردانی

قدردانی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از رئیس رسانه ملی و مدیر کل صداوسیمای گلستان

مشاهده ۲۸۸
۱۴۰۲/۰۲/۱۱- ۱۴:۰۰
تعداد بازدید:288

حمید شهریاری، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی‌ با ارسال سپاس نامه ای به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از تلاش های بی شائبه رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان و همکاران وی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی‌ با ارسال سپاس نامه ای به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از تلاش های بی شائبه رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان و همکاران وی در برگزاری و پوشش به هنگام، دقیق و گسترده اخبار دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی‌که در استان گلستان برگزارشد صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

 در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

«جناب آقای دکتر پیمان جبلی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در تاریخ 25 و 26 بهمن ماه 1401 در استان گلستان؛ نگارستان اقوام و مذاهب و با عنوان «تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب» و با حضور علما، نخبگان و شخصیت های اهل تسنن و تشیع منطقه برگزار شد.

در بخش دیگری از این سپاس نامه آمده است دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛ در این نشست پر برکت میزبان جمع کثیری از صاحبان فضیلت و پرچمداران علم و معنویت و طلایه داران وحدت از کشورهای روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و پاکستان و شهرهای مختلف ایران اسلامی و خصوصا استان گلستان بودیم.

برگزاری مناسب و اثربخش این برنامه پرمحتوا، فاخر و الگو به همت، مساعدت، صبر و هم افزایی همه اقشارآن گلستان زیبای ایران اسلامی میسر شد.

برخود لازم می دانم صمیمانه از حسن همکاری و عنایت مردم شریف و شهیَدپرور گلستان و نیز مسئولین پرتلاش استان، خصوصا مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان وهمکاران ایشان در برگزاری این اجلاس وزین و بین المللی نقش ویژه ای در تبلیغ  و اطلاع رسانی و موفقیت های همایش داشتند و نیز از مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و انقلابی تقدیر و تشکر و ادای سپاس نمایم.

از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران اسلام و نظام اسلامی را مسالت می نمایم.»

 

 

تصاویر

امتیاز شما