امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر مدیرکل صداوسیمای گلستان از همکاران رادیو

مشاهده ۳۲۶
۱۴۰۲/۰۲/۱۱- ۱۴:۱۵

به مناسبت سالگرد تاسیس رادیو، مدیرکل صداوسیمای گلستان از برنامه سازان و برنامه ریزان رادیو فارسی و برون مرزی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شکری نیا در این دیدار، با تبریک ۴ اردیبهشت سالروز تاسیس رسانه گرم رادیو این روز را در ایران دوست داشتنی دانست و گفت: سالگرد تاسیس رادیو، یادآور اتفاقی است که تاثیر آن از دیروز تا امروز، هر‌‌ روز گسترده تر شده و عهده‌دار نقشی برجسته در میان رسانه‌ها برای انتقال فرهنگ، ارزشها و باورهای ملی و اسلامی است.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: این روز را  بهانه خوبی می‌دانم برای ارج نهادن به همه کسانی که در سطوح و ارکان مختلف این رسانه پرمخاطب و فراگیر به تلاش مشغولند و برای همه سلامتی و موفقیت در زندگی را آرزومندم، چون همکاران رادیو همچون خود رادیو؛ گرم، ساده، صمیمی و البته کم توقع و پرتلاش هستند.

مدیر کل صداوسیما  با اشاره به نقش موثر رادیو به عنوان رسانه ای متشخص و ارزشمند در کشور، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر رویکرد و استراتژی‌های جدیدی در تولید برنامه‌های رادیویی تدوین شده و همکارانمان باید با لحاظ این سیاست ها و توجه به مخاطب به عنوان سرمایه اصلی این رسانه، بتوانند برنامه‌هایی تولید کنند که رضایت شنونده را به خود جلب کنند.

در این دیدار هریک از همکاران رادیو گلستان ضمن تشکر از تعامل خوب و تلاش بی شائبه مدیر کل صداوسیما به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای برنامه سازی‌ها با توجه به سند تحول رسانه ملی در دوره مدیریتی جدید سازمان و افزایش مخاطب پرداختند.

همچنین در پایان این دیدار مدیر کل صداوسیما ضمن تجلیل از همکاران رادیو گلستان به مناسبت سالروز تاسیس رادیو از مجتبی طالبی تهیه کننده و نویسنده این معاونت که به عنوان چهره هنر سال انقلاب اسلامی در استان معرفی شده بودند با اهداء لوح و جایزه نقدی قدردانی کرد.

تصاویر

امتیاز شما