امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل رسانه ملی با اداره کل زندان‌ها

مشاهده ۲۵۰
۱۴۰۲/۰۲/۱۸- ۱۴:۳۷

سرلک مدیر کل زندان های استان گلستان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صداوسیما در خصوص تعامل مشترک بین دو دستگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیما در ابتدای این دیدار با اشاره به رسالت تأمینی و تربیتی سازمان زندانها، آسیب شناسی و طراحی مدل نوین اصلاحی و تربیتی را در توانمند سازی مددجویان بسیار مطلوب و موثر دانست وعنوان کرد: انجام اموری که بتواند آسیب های اجتماعی را در جامعه کنونی کاهش دهد خداپسندانه و امنیت جامعه و خانواده‌ها را تأمین می‌کند.

شکری نیا درادامه افزود: توسعه برنامه‌های پیشگیرانه یک ضرورت است چرا که هزینه پیشگیری قطعا کمتر از هزینه درمان است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی با توجه به رویکرد جدید سازمان برای افزایش سواد حقوقی مردم تلاش می‌کند، افزود: ارتقاء آگاهی‌های عمومی‌به ویژه افزایش سواد حقوقی مردم در قالب هنر و تلویزیون به مخاطب، منجر به کاهش ورودی پرونده به قوه قضایه شده و امید و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر خواهد کرد.

مدیر کل صداوسیما در پایان با تاکید بر اینکه شبکه استانی گلستان آماده ساخت برنامه‌های مشترک با سازمان زندان‌ها است، اظهار داشت: سازمان زندان‌ها می تواند با معرفی سوژه‌های مورد نظر به صداوسیما، ما را در ساخت برنامه‌های تاثیر گذار برای کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی یاری دهد.

در ادامه این نشست مدیر کل زندان‌ها با اشاره به تعامل بسیار خوب مدیر کل صداوسیما با زندان‌های استان، نقش صداوسیما را در اطلاع رسانی، آموزش و کاهش مشکلات اجتماعی بسیار مهم دانست و بر توسعه همکاری فی مابین تأکید کرد.

سرلک اظها داشت: رسانه ملی با ابزارهای مناسب و مخاطبین عمده‌ای که در اختیار دارد نقش بی بدیل و تأثیرگذاری در حوزه اشتغال و حرفه‌آموزی و آگاهی بخشی به مددجویان و خانواده‌های آنان داشته و این رسانه می‌تواند به‌عنوان بازوی توانمندی برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از وقوع این جرائم (مالی، دیه، مهریه و نفقه) باشد.

تصاویر

امتیاز شما