امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجلیل و عیادت شکری نیا از معلم بازنشسته و پیشکسوت عرصه نمایش

مشاهده ۳۰۰
۱۴۰۲/۰۲/۳۱- ۱۴:۰۹

شکری نیا مدیر کل صداوسیما به همراه معاونین و مدیران خود به عیادت یحیی دیوانی معلم بازنشسته و همکار پیشکسوت در عرصه هنرهای نمایشی صدا و سیمای گلستان رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیما در این دیدار با اشاره به تجربه بالا و حسن شهرت همکاران فرهنگی و بازنشسته افزود: بازنشستگان سرماه‌های با ارزشی هستند که گرانبهاترین ایام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت ترین شرایط و امکانات محدود همواره صادقانه گام در توسعه و ارائه خدمت  نهاده اند.

شکری نیا در سخنانی کوتاه معلمان را الگوهای ارزشمندی برای جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: تعظیم در برابر مقام شامخ معلم در واقع تکریم تمام خوبی‌هاست چرا که خود پیامبر فرمود که برای معلمی و گسترش اخلاق مبعوث شده است.

وی با اشاره نقش موثر معلمان در جامعه گفت: همه مردم و مسئولان روزی در کلاس درس معلم بوده اند پس قدردانی از زحمات معلمان باید در جامعه نهادینه شود. مدیر کل صدا و سیما در ادامه به خانواده این معلم دلسوز و پیشکسوت عرصه هنر رادیو اعلام کرد آماده است هر گونه کمکو همکاری برای بهتر شدن روند درمانی این پیشکسوت محبوب است.

یحیی دیوانی پیشکسوت رادیو گلستان و نام آشنای هنرمند نمایش استان چند وقتی بر اثر بیماری در منزل بستری شده است.

مدیر کل صدا و سیما در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و فداکاری‌های یحیی دیوانی به عنوان معلمی دلسوز و پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی در صدا و سیمای گلستان تجلیل کرد و سلامتی وی را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

تصاویر

امتیاز شما